Yeşil Duyusal Havuz

Aslında bugün o kadar çok işim vardı ki. Etka'ya birseyler hazırlamayı düşünmüyordum bile. Etka yanıma gelip çekiştirene kadar.


'Etka'yla Yapılacaklar Listesi'ne bi baktık ne var ne yok ve ne zamandır planladığım 'Yeşil Duyusal Havuz'unu yapmaya kara verdik.
Montesorri Eğitim Modelinde duyular çok önemli. Öğrenmede ne kadar çok duyuya hitap ediliyorsa öğrenme o kadar kalıcı oluyor.
Duyusal havuzları özellikle çok seviyorum. Çünkü cocuk bu havuzda konuyla ilgili en temel objeleri görüyor,dokunuyor inceliyor..
Yeşil temalı bu havuzda da zeminde yeşil mercimek icinde de yeşil boya,ıslak mendil,kitap,yeşil buz kalıbı,logolar,krem vs vardı. Hatta Etka yeşil dinazorunu da koymak istedi ama havuzuna sığmadı:)


Duyusal havuzlarla calışma da yetişkin destegine gereksinim duyulmadığı için konuşmamaya özen gösterdim. Sonunda legolarla mercimeği transfer oyununa dönse de başarılı olduğunu düşünüyorum..

Kazanımlar: Yeşil renk tonlarını farkedebilme,farklı dokularda ki nesneleri hissetme,

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca