Boyamada Son Teknoloji:))

Aslında bu tarz çalısmaları yapabileceğiniz gereçler o kadar fazla ki..
Şekilli merdaneler,kalıplar..
Ama Türkiye'de:(
ihtiyaç hasıl oldukça getirmediklerimizi,gözden kaçanları farkediyoruz.
'burda nerde bulurum' dan ziyade 'nasıl anlatırım' ı düşünerek kendimce böyle bir şey yaptım.



Rulo kağıda düz bir şekilde ip sardım. Çapraz yada baklava dilimi şeklinde de sarılabilir:)))


Sonra bu ruloyu ve ev yapımı parmak boyayı verdik Etka'ya
Önce elleriyle kağıdı boyadı.


Sonra da ruloyu boyanın üzerinde gezdirdi..
Bi' sağ-bi' sol,aşağı-yukarı derken eğlenceli bir çalışma çıktı ortaya..

Kazanımlar: Renk kavramı (sarı),ince motor kas gelişimi

4 comments

17 Ekim 2012 23:01

merhaba blogunuzu takip ettiğim kadarıyla oğlunuzla eğlenceli ve eğitici vakit geçiriyorsunuz tebrik ederim sizi.Benim oğlum da 16 aylık ve birlikte aynı etkinlikleri yapabilmek için büyümesini bekliyorum sabırsızlıkla.Merak ettiğim bir şey var siz oğlunuzla bizim aylarda ne gibi etkinlikler yapıyordunuz.Aslında 2 yaşından sonra herhalde tam anlamıyla kendilerini veriyorlar galiba ama bende bir an önce başlamak istiyorum doğru yerden.

18 Ekim 2012 00:59

Sevgili Nurcan öncelikle olumlu görüşlerin için çok teşekkür ederim . Evet eğlenmek için çabalıyoruz gercekten. Herkesten daha başarılı olmasını değil kendinin en iyisi olmasını istiyoruz. Bunun için ilk şart mutlu olması. 16 aylikken yürümeye başladı Etka o dönemlerde yürümekten baska pastel boya ve boş resim defteri vermiştik,kuklalar ve hikayeler,cocuk şarkılarını çok seviyordu. 1-2 yas icin barisingunlugu.wordpress.com da barışın annesinin de çok güzel çalısmaları var. Fikir olması acısından:))
Yine beklerim
Sevgiler,oğluşunu da öpüyorum:)

Adsız
28 Ocak 2013 17:57

hangi boya markasını kullanıyorsunuz.

28 Ocak 2013 19:45

Parmak boya , sulu boya ve oyun hamurunu ben kendim yapıyorum.
Biraz nişasta su ve gıda boyası ile kıvamını parmak boyası için daha koyü sulu boya için sulu olacak şekilde Ocakta pişirerek hazırlıyorum. Sadece pastel boyayı satın alıyorum, faber castel tercih ediyorum:))
Oyun hamuru tarifi için http://etkaca.blogspot.com/2012/11/tuketen-degilureten-bir-gelecege.html?m=0 bakabilirsiniz,sevgiler:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca