Etka'ca 4. Ödül ile Yayında:)))


Bu ödüle bizi Wordpress uzantısını bir dönem Kırgızistan'dan açmadığımız için üzülerek takip edemediğim ama sonra nasil olduysa bir kaç ayarla yeniden ve heycanla takip ettigim Barış'ın annesi sevgili Pınar uygun görmüş.
Çook teşekkür ediyorum..



Ödülün amacı takipçi sayısı 200'den az olan bloggerların ki bizim ki 6:)) tanıtımını sağlamak. Bende bu ödülü severek takip ettiğim ve tanınmasını istediğim 5 blogla paylaşıyorum.
İlk ödülüm evladını emeğiyle büyütmeye çalışırken tarzını kendime çok yakın bulduğum için  yagizlahayat.wordpress.com/ 'a
İkinci ödülüm güzel tespitleri için beneklidunyam.blogspot.com/'a
Üçüncü ödülüm bir erkek bir kız olan ikizlerde kendi çocukluğumu gördüğüm için afacanikizler.blogspot.com/ 'a
Dördüncü ödülüm sevgili kızı Elvin Asel' le yaptıklarıyla ufkumu açtığı için aselname.blogspot.com/ 'a
Beşinci ödülüm de 'sayıklamalar' ını severek okuduğum için uzaylianne.blogspot.com/  'a gelsin..
Sizde tıklayın beğeneceğinizi umuyorum..
Sevgilerle:))

 2. Kez aynı ödülü almış olmanın haklı gururunu yaşamakta beraber izleyici sayımızda ki artış ya 200 olursam korkusunu da beraberinde getiriyor:)))
 Karışık duygular içindeyim :))))
beneklidunyam.blogspot.com çok teşekkür ederim. 
Hatırda kalabilecek paylasimlar dilegiyle

Değmen keyfimize,yine ödüllendirildik.. 

3.Kez aldigimiz bu ödül için bizi seçen sevgili Smyrna 'a çok teşekkür ediyorum..
Ödülün amacı saklı kalmış blogların tanıtımı.
Smyrna'nin bloguna bir bakın derim..Denizvebaris.blogspot.com

Şimdi bende bu güzel ödülü 5 blogger arkadaşımla paylaşmak istiyorum.

İlk ödülüm yeni tanıştığım çalısmalarını ve kızı Balca yi  çok sevdiğim  balcamisis.blogspot.com a
2.ödulum aktivitelerine bayıldığım aktivitelerimiz.blogspot.com'a
3.ödülüm annediryuregi.blogspot.com'a
4.ödülüm cocuk egitimine manevi degerlerimizi eklemeyi önemsediği ve kesinlikle buna ihtiyacımızın olduğunu düşündüğüm için evokulum.blogspot.com'a
Ve son ödülümde paylaşımlarını merakla beklediğim sudagidan.blogspot.com a gelsin..
Tebrik ediyorum arkadaslar:))


Öncelikle gecikmiş güncelleme icin sevgili Ali Kemal'in annesinden cok özür diliyorum.
Ödüle doyamayan :)) Etkaca 4. Ödülünü de heyecanla ve teşekkürlerle kabul ediyor..
Canım arkadasım tekrar cok tesekkur ederim ödül icin,yoğunluktan gözden kaçmış,güncelleme,,Ali Kemal'i öpüyoruz:))

14 comments

16 Ekim 2012 16:39

çok teşekkür ederim:)) açıkçası çok şaşırdım, böyle bir ödül beklemiyordum.. beğenmenize çok sevindim.. Ben de sizin blogunuzu çok sevdim..kocaman sevgiler...

16 Ekim 2012 17:04

TEŞEKKÜR EDERİM , bende çok merak ediyorum, büyüyünce ikizlerim nasıl olacak, büyümüş bir ikizden duymak çok keyifli

16 Ekim 2012 17:12

Ödül almışım ne güzel :-) Çooook teşekkür ederim.

16 Ekim 2012 17:22

Rica ederim arkadaşlar..
200 takipçimiz olsa ne yazar olmasa ne yazar..
Biz hep mutluyuz..
Hem Böyle ödüller falan daha güzel :)))))
Değil mi:)))))

16 Ekim 2012 17:28

Bu arada sevgili Sebile emin ol çok tatlı olacaklar..
Zaman zaman kıskançlıkları kavgaları da olacak..
Ama ilgiyle buyuyecekleri kesin:))

17 Ekim 2012 01:31

Ne hoş bir sürpriz oldu ödülünüz.Çok teşekkür ederim.

17 Ekim 2012 01:43

Rica ederim :) benim için zevkti :)))
Sevgiler

24 Ekim 2012 14:29

ödülünüz için çoook teşekkür ederim beni layık gördüğünüze sevindim.Takipteyiz :))

24 Ekim 2012 15:07

Rica ederim,güzel paylaşımlar dileği ile:))

24 Ekim 2012 15:45

Odul icin cok tesekkur ederim. aradan 1 hafta gecmis ben daha yeni farkediyorum. cok mutlu oldum

24 Ekim 2012 16:20

Çok teşekkür ederim. Çok güzel bir sürpriz oldu. Daha verimli çalışmalarda buluşmak dileğiyle...

24 Ekim 2012 16:45

Rica.ederim arkadaslar. Gorusmek uzere

25 Kasım 2012 18:05

Odulun icin cok tesekkur ediyoruuuuum! Harika bir surpriz oldu.
Gorusmek uzere!

25 Kasım 2012 18:17

Rica ederim canım. Her zaman bekleriz blogumuza:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca