'Nerdeee' Kutusu


Elbette bu kutunun da bir hikayesi var :)
Etka'da günümüz çocukları gibi zor yemek yiyen bir çocuk. Bende çoğu anne gibi yemek yedirirken birşeyler izletmemekten yanayım.

Ama oyalamam da gerekiyor. Birkaç defa bişeyleri saklayıp 'nerdeee' demiş olmalıyım ki Etka da mama sandalyesinde poposunu yana kaldırıp elinde ne varsa (lego,araba,peçete) altına koyup saklıyor:) sonrada ellerini havaya kaldırıp 'nerdeee' yapıyor.
Bende yanlış hatırlamıyorsam annebunuyapti.blogspot.com'dan buna benzer bir kutu görmüştüm.

Yine Etka uyurken kilerde bu günler için sakladığım kutulardan uygun olanını çizdim,kestim,yapıştırdım ve ortaya bu çıktı.


Elişi kağıtlarıyla kapladığım kapakların her biri farklı yönlere açılıyor. 

Kulp olarak da plastik raptiye kullandım.


Çocuklara televizyondan başka uğraşlar bulmak,onları mutlu etmek aslında o kadar kolay ki.


Bu kutuyla öğrenebilecekleri Renkler,Yer-Yön kavramları,Açık-Kapalı,İçinde-Dışında gibi 
zıt kavramlar  ve Nesne Devamlılığı 

7 comments

11 Ekim 2012 11:10

harika bir çalışma olmuş..çocuk gelişimi için de oldukça faydalı..
bloğunuza da bayıldım..takipteyim;)
bize de bekleriz..
sevgiler..

13 Ekim 2012 00:16

çok teşekkür ederim.
enduruyanım 'ın kırgızistan'dan takipçisiyim :)

13 Ekim 2012 00:51

Çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık.
Bende oğlumun bebekliğinde bu çalışmayı yapmıştım hem eğlenceli hemde bir o kadar öğretici :)
Bloğunuzu çok beğendim bize de bekleriz :)
http://alikemalalp.blogspot.com/
Sevgiler..

13 Ekim 2012 10:42

Çok teşekkür ederim..
Daha yeni başladık biz:)
İns sizinkiler kadar renkli ve faydalı bir blog oluruz

yukaridaki yorumu facebookla iliskilendirmis silemedimde.
tum calismalarinizi begenerek takip ediyoruz.

11 Nisan 2013 01:26

Bende bundan yapmıştım daha önce (kızım 10 aylıkken), benimki bölmeliydi. Yapacak olanlara bölmeli olanı tavsiye ederim. Sizinki de güzel olmuş, elinie sağlık.
http://evokulum.blogspot.com/2010/07/bir-kutudan-uc-oyuncak.html

11 Nisan 2013 10:54

@misafirMontessori eğitimi blogunda görmüştüm zaten demekki o sizin çalışmanızdı ,yazıda yada fotoğrafta link olmayınca kaynak gösteremedim hakkınızı helal edin, kızınızın ismiyle hatta Zeynep 22 diye bile aratmıştım:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca