Etka Kitapçıda

Etka annesi gibi kitapçıları , babası gibi de kitapları çok seviyor.


O'na hergün bir masal okumaya gayret ettim bugüne kadar. Ama son birkaç aydır sonuna kadar okuyabildigimiz masallar sayılıdır.
Ben okurken elimden alıp kendisi okuyor kendince :) İki-üç kitap gösteriyorum ve hangisini okuyalım diye soruyorum.Birini bana verip diğerlerini kendine alıyor beyfendi. Önce ben Etka'yi dinliyorum. Bittiğini düşündüğümde okumaya başlıyorum ama ne mümkün:) elimden alıp kendisi devam ediyor. Bu iyi midir bilmiyorum ama biraz daha böyle gidecek gibi görünüyor..


Çok sevdiğimiz bir kitapçı burası. 
Çok sevdiğimiz oyuncakçının yanında:)
İki Pazarda bir muhakkak uğruyoruz:)


Kedi nasıl yapmış oğlum :)

5 comments

10 Ekim 2012 19:24

merhaba blogunuz hayırlı olsun..ılk heyecanları bılırım..

banada beklerım

10 Ekim 2012 20:51

Teşekkür ederiz.. Gercekten çok heyecanlıyız..

10 Ekim 2012 20:56

Annetubadannotlar:) daha once birkaç defa uğrayip yazılarınızı okumuştum.
Yine beklerim:)

3 Aralık 2012 00:20

Maasallah çok mutlu. Benimki de kütüphanede istediği kitabı alıp yere yatar da okur yani resimlerine bakar;)

4 Aralık 2012 17:03

Şimdilerde çok seviyor kitapları,İnşallah hep böyle ilgili olurlar. Görüşmek üzere:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca