Ütü İle PVC Nasıl Kaplanır ( Ev Tipi Laminasyon )

Bu aralar en çok sorulan soru pvc kaplamayı nasıl yaptığımız olunca resimli bir cevap yazalım istedik.Aslında daha önce Burada kaplamayı nasıl yaptığımı anlatmıştım ama daha detaylı sorular gelince kare kare her aşamasını fotoğrafladık

A4 Pvc kaplama kağıdı tam olarak böyle birşey :)
Şeffaf ama mat bir görüntüsü var
İki yaprak

Ortasını açıp kaplayacağımız kağıdı içine yerleştiriyoruz

Kapağını kapatıyoruz.

Sonra üzerine ince bir tülbent koyuyoruz

Sıcak ütüyü kaplama kağıdının kapalı yerinden başlayarak düz bir şekilde alta doğru bastırarak çekiyoruz

Bir ya da iki hamlede yapıştırılabilirse kabartı-hava kabarcığı kalmadan kaplama işleminizi bitirmiş olursunuz

Kağıt soğuduktan sonra istediğiniz şekilde kesebilirsiniz :)

Küçük parçaları kaplayacaksam eğer parçaları tek tek kesip pvc kağıdının içine sık sık yerleştirip öyle yapıştırıyorum.
Eva ya da keçe daha kalın olduğu için kağıda nazaran parçaların kenarlarında daha fazla boşluk kalıyor.
Kağıdın arkasını çevirip ütülemeye gerek yok,zaten yapışıyor:)
Pvc kaplama kağıdını ben Bişkek'ten alıyorum, ama Türkiye'de kırtasiyelerden ya da 1 liraya satış yapan ucuzluk mağzalarından 50 kuruşa satın aldıklarını Etkaca'ya anneler yazmışlardı. 

19 comments

10 Mart 2014 04:00

ben kayseride kırtasiyeden alıyorum A4 boyutunu 50 kuruşa satıyorlar.

10 Mart 2014 14:05

Sayenizde laminasyon makinesi almaktan kurtuldum,çok teşekkürler :))

10 Mart 2014 16:15

herzaman diyorum Etka senin gibi becerikli bir anneye sahip olduğu için çok şanslı ellerine sağlık...

11 Mart 2014 15:55

merhaba paylaşımlar için çokkkk teşekkürler.birde bi sorum var içindelki puzzle kesmeden tekparça olarakmı yapıştırıyoruz sonra kesince pvcde boşluk kalmazmı? ben önce kesip boşluklu olarak denedimde sizin eva kaplamada olduğu gibi?

14 Mart 2014 23:04

@hilal yılmaz :) çok sevindim, zira nasıl ve nerden alacağını bilemeyen annelerimiz o kadar çok ki, en azından Kayseri'den alınabilirliğini öğrenmiş olduk:)

14 Mart 2014 23:07

@Ela, Toprak ve Biz :) farkında olmadan bütçenize ufak bir destek sağladıysak ne mutlu :))

14 Mart 2014 23:08

@ATAHAN İLE HAYAT Estagfirullah Canım teveccühün için teşekkür ederim, elimizden geleni yapmaya gayret ediyoruz diyelim,sevgiler:)

14 Mart 2014 23:10

@eda kalkanlı Kesmeden yapıştırırsanız da hiç bir sıkıntı olmaz, kağıdı tamamen kapladığı için açılma ya da boşluk olmuyor inşallah:)

29 Mart 2014 22:03

birazdan deneyeceğim
hadi bana kolay gelsin:)

Adsız
19 Eylül 2014 14:12

Pvc kaplama kağıdını ankarada hangi kırtasiyeden bulabilirim kime sorduysam yok dedi başka bir adı varmı acaba. Sevgiler :)

29 Aralık 2014 00:41

Merhabalar, çok teşekkürler faydalı annelerimiz, kayseride hangi kirtasiye ögrenebilir miyiz mümkünse @hilal yılmaz ?

Adsız
4 Aralık 2015 02:13

Yeni ziraat mahallesindeki toptancı kırtasiyelerde var. Laminasyon filmi olarak sorarsanız yardımcı olurlar

24 Aralık 2015 09:14

@Çocuk Etkinlik Dergisi umarım sonuç istediğiniz gibi olmuştur.

24 Aralık 2015 10:57

@Adsız merhabalar, Ankara'da nerde satılır inanın bilmiyorum ama daha önce birkaç anne İstanbul Ucuzluk gibi 1 liraya satış yapan yerlerde bulduklarını yazmışlardı:)

24 Aralık 2015 10:58

@ummanbayraktar merhabalar, Kayseri'de nerde satılır inanın bilmiyorum ama daha önce birkaç anne İstanbul Ucuzluk gibi 1 liraya satış yapan yerlerde bulduklarını yazmışlardı:)

24 Aralık 2015 10:59

@Adsız Sevgili Adsız çok teşşekür ederiz, Ankarada ki annelere çok kolaylık olacak:)

30 Aralık 2015 01:25

İNTERNETTE DE VAR 125 MİC. 100 MİC. SANIRIM KALINLIĞI HANGİSİNDEN ALMALIYIM

Adsız
1 Mart 2017 16:53

Merhabalar çok geç gelen bi soru olacak ama utuye herhangi bi zararı oluyor mu acaba ?

Adsız
13 Ocak 2019 19:09

Kayseri'de nereden alıyorsunuz acaba .. ben bulamadim

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca