Cırt Cırtlı Meyveler

Geçenlerde ikiz bebeği olan bir arkadasımıza oyuncak alırken gördüm bu meyveleri.

O anda vuruldum tabi:)
Bugün de bu meyvelerle ilk oyunumuzu oynadık.

Cırt cırtlı ortadan ikiye bölünüyor.


Biraz bıçakla ama daha çok elleriyle bölmeyi tercih etti Etka.


Daha sonra kartlarla eşleştirme oynadık..


Bu çok uzun sürmedi,cırt sesi daha çok hosuna gittiğinden yine döndük meyveleri ortadan ikiye ayırmaya.
Aradan biraz zaman geçince bu eşleştirme işini bir kez daha deneriz artık




11 comments

23 Ekim 2012 17:56

güzel görünüyor gerçekten. markasını da verebilir misiniz? ya da nerde bulabiliriz?

23 Ekim 2012 18:06

meyveler gerçekten çok güzelmiş nerden aldınız acaba kırtasiye yada oyuncakçılarda var mıdır bende oğluma almak istiyorum.

23 Ekim 2012 19:13

Sevgili Tülay ve Nurcan biz Kırgızistan'da yasıyoruz ve Biskek'te böyle birşeyi bulabileceğimi asla tahmin etmediğim bir oyuncakçıdan aldım:))
Sevgiler..

Bu arada blogumda sizin için bir ödül var. Bu ödülün amacı takipçisi 200'den az olan blogların tanıtımını yapmakmış. Ben de blogunuzu çok beğendim, siz de beğendiğiniz başka bir blog sahibini ödül vermek üzere seçebilirsiniz. Tebrik ederim.

24 Ekim 2012 11:47

Çok teşekkür ederim sevgili Smyrna:))
Bu aldığım üçüncü ödül oldu.
Olsun ödüle doyamayanlardanim ve memnuniyetle kabul ediyorum:))
Sevgiler

28 Ekim 2012 23:56

Bayıldım bu materyallere,yoğunluktan blogunuza bakınamamıştım çok beğendim :) Artık takipteyim

29 Ekim 2012 09:47

Çok teşekkür ederim . Bizde çok seviyoruz meyvelerimizi :)

Adsız
25 Nisan 2013 12:29

Eslestirme kartlari nerden eger kendiniz yaptiysaniz bana resimlerini yolarmisiniz selda_demir_90@hotmail.com

29 Nisan 2013 19:35

@Adsız Kartlarımızdan bu yazıda bahsetmiştim (http://etkaca.blogspot.com/2012/11/ya-pa-resimli-kart-sozluk-my-magic.html) bir bakın isterseniz, biz çok faydalanıyoruz :) sevgiler

19 Mayıs 2015 01:46

Sitenize bayıldım. 16 aylık kızım var bazı oyunları uyarlayarak oynuyoruz. Montessori ve sayenizde evde vakit geçirmek artık kabus değil :-) bir sorun olacaktı. Bu oyun kartlarından kızıma almak istiyorum ama o kadar çok çeşit ve marka varki hangisini akşam şaşırdım. Acaba gerekli mi ya da faydalı mi diye alamadım bir türlü...

13 Kasım 2015 16:29

@Kübra DURAN Sevgili Kübra, Q Bebek Eğitim kartlarını tavsiye ederim, resimler çok canlıo ve kart kalitesi oldukça iyi. Hatta bugünlerde Etkaca için bir kampanya yaptılar, ilgili yazıyı inceleyip karar verebilirsin. Her zaman bekleriz bu arada sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca