Banyoda Sanat


Banyoda da sanat olur mu?
Hem de Öyle güzel öyle eğlenceli olur ki:)
Daha önce yabancı bir sitede görmüştüm o gün bu gündür aklımdaydı bu calışma.
Kısmet  bugüneymiş!
Türkiye'den getirdiğimiz yeşil gıda boyasını biraz nişasta ve suyla karıştırdık ve parmak boyamız hazır.


Banyo halisini topladık( kesinlikle ilk yapılması gereken bu)
Aslında boyaması için büyükçe bir kağıt hazırlamıştım ama hızını alamayan Etka'ya dar geldi o kağıt.
Önce pamukla bir güzel boyadı kağıdı . Parmaklarını,elini batırdı boyaya.Sonra baktı ki bende ses yok bir hamlede pamuğu fayanslara sürüverdi. Baktı hala ses yok aksine anne gülüyor boyama işi daha eğlenceli hale geldi.




 Pamuktan sızan boyaları takip etti,elleriyle her yeri boyadı.


İtiraf ediyorum duvarları boyaması için ben teşvik ettim. O da devamını getirip küveti de boyadı:)




Sonra verdim eline bezi kendince temizledi..

Sanat eserini de babasına göstermek için kuruttuk. 
Daha sonra anne de aynı banyoda Cif ve Domestos'la bir sanat icra etti:)
Bu arada uygun kumaş bulup boya önlüğü dikene kadar Etka Bey tulum olarak babasının eski gömleğini kullanacak gibi görünüyor:)


Kazanımlar ; Kirlenmek Güzeldir :)

4 comments

16 Ekim 2012 15:43

bayıldım sanat eserinize ama sanırım ben cesaret edemem.bende boyayı evde hazırlıyorum , peki fayans aralarından kolay çıktı mı boya?

16 Ekim 2012 16:01

Sprey başlığı olan bir şişeye Domestos doldurdum sırf bu boyamalar için. İşe yarıyor.
Bu arada Emre'nin çalısmalarını takip ediyordum zaten resmileştirdim biraz önce:)
Sevgiler..

6 Aralık 2012 02:59

harika ya inş.yavrularımla bunları yapabiliriz.biz biraz sınıf gibi olabiliriz ikiz olduğumuzdan mütevellit:)).

6 Aralık 2012 03:18

Ne güzel işte tam ev okulu olursunuz:)) Allah bağışlasın evlâtlarınızı ·

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca