Kapak Açtırıp Kapattıracağı

Montesorri'ye göre çocuk çevreyle ne kadar erken tanışırsa uyumuda o kadar rahat oluyor. Minyatür bir dünya sunulmalı yani çocuğa. Gerçeğiyle bire bir ama uygun boyutlarda..

Etka'da son zamanlarda bir kapak çılgınlığıdır gidiyor. Nerde bir şişe görse hemen 'ııhhh ıhhhhh ' :)
Hal böyle olunca oğulcuğuma bir sürpriz yapayım dedim..
Yaklaşık iki saatimi aldı ve sıfır maaliyetle:)

Malzemeler: Şampuan,Kolonya,Cif kutuları (iyice yıkanmış)
Farklı büyüklükte şişeler.


Öndeki kapaklar yukarı doğru açılıyor.
Diğerleri de büyüklüklerine göre çeşitli kutular,şişeler..
Önce uygun şişeleri bulup yıkayıp kapak kısımlarını kestim. Aslında ilk düşüncem kutunun altından kesip üste çıkarmaktı ama bu o kadar kolay değilmiş:) 
Bende kesilen yerlerinden yapıştırıcı sürüp ünce kartona,kartonuda kutuya yapıştırdım. 
Etka tutup kaldırıyor bile..o kadarr sağlam oldu yani:)


Bu oyuncak Etka'ya hergün yaklaşık 5-10 dk arası kapak açtırıp kapattırıyor.


Bu oyuncakla kazanımlar Büyük-Küçük,Açık-Kapalı gibi kavramlar,Şişelerde ki halkalarla aynı renk kapağı eşleştirme ve
İnce Motor Kaslarını kullanabilme.

14 comments

Adsız
9 Ekim 2012 13:49

Bizimkide aynı, kapak delisi.
Basitçe yapabileceğim bişey, deneyeceğim.

9 Ekim 2012 16:10

Kesinlikle:) sonucu da paylaşırsanız sevinirim.yine bekleriz:)

11 Ekim 2012 00:46

ne guzel bir blog olmus, cok begendim.hemen takibe aldim, bize de beklerim, sevgiler...

11 Ekim 2012 01:12

Fırsat buldukça bakıyordum barisin günlüğüne..
Teşekkür ederim..her zaman bekleriz

Adsız
21 Ekim 2012 04:32

Çok güzel aktiviteler yapiyorsunuz. Ozellikle bu acma kapama kutusuna bayildimmm

21 Ekim 2012 06:27

Çook teşekkür ederiz güzel görüşleriniz için. Görüşmek üzere :)

21 Ekim 2012 13:13

That's a very good idea! It has different sizes... Very nice!

21 Ekim 2012 21:21

Thanks so much:)
But I like yours,really.I collect cover for it.
I Will share:))
See you

çok beğendim blogunuzu, takipteyim. Bize de beklerim

24 Ekim 2012 11:45

Çok teşekkür ederim

Adsız
8 Ocak 2013 02:28

tek kelimeyle supersiniz super anne adaylari yetistirme gayretlerinizden dolayi allahim razi olsun

Adsız
15 Mart 2013 01:11

blogunuz çok güzel, yeni keşfetttim blogunuzu kızım 20 aylık bundan sonra takibe aldım yaptıklarınızı..bu şişeler ilk denemem olaccak bakalım ufaklık nasıl tepki verecek:))

15 Mart 2013 01:36

@Adsız Etka da 20 aylıktı uzun bir süre severek oynadı,inşallah sizin ufaklık da beğenir, sonucunu da yazarsanız sevinirim :) her zaman bekleriz sevgiler

Adsız
5 Nisan 2014 01:31

Tebrik ederim..

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca