Kürdan ve Pamuklu Çubuklarla Çalışmalar


Başlangıçta oyun hamurlarına Kürdan batirma,küçük hamur köfteleri kürdanlara takma,Pamuklu çubukları bardakta toplama gibi çalışmalar yaptık..



Burda da sünger tabağa kürdan batırdık oğlumla. Arada bir de eline batan kürdanlar için tek tek öptürdü parmaklarını :)

Bu sarı kapağı da pazarda gördüm. Tam olarak ne amaçla satılıyor bilmiyorum ama bizim çok işimize yaradı .



Kapakta ki deliklerden çubukları bir bir attı Etka. Pamuk kısımları yavaş yavaş açılınca delikten geçmesi zor oldu. Buna da çözüm olarak bir kürdan alıp üstüne bastırdı. Hayretler içinde oğlumun büyüdüğüne tanıklık ediyorum. Ne mutlu bana:)




 Kazanımlar; El Göz Koordinasyonu, İnce Motor Kas Gelişimi,
                    Kavramlar(sert,yumuşak,icinde,dışında)

4 comments

16 Ekim 2012 15:48

biz bunu birde kağıt tabağa geometrik şekilleri çizip, etrafına kürdanları saplayarak yaptık :)
http://emreylehayat.blogspot.com/2012/09/tabaga-kurdan-saplama-montessori.html

16 Ekim 2012 16:17

Evet listeye almıştım onu da :)

1 Aralık 2012 23:16

hava kötü olunca hemen blogunu açtım etkinlik araştırmak için :) bu etkinlği çok beğendi ataberk evimizde köpük tabak yoktu oyun hamurunu küçük toplar yaptım onlara saplamaya çalıştı kürdanı çok eğlendi :)

4 Aralık 2012 17:01

Aa çok sevindim canım. Etkada çok seviyor hala bişeylerle uğraşmak istediğinde veriyorum önüne kürdanları, pamuk çubukları. Delikleri olan herseyden atıyor şimdi:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca