Herkese Selam Sarıya Devam!

Sabah bir kaç sarı nesneyi toparlayıp dondurma kabında biraz su ile dondurucuya koydum..Dondurdum..
Aslında amacım yarın sunmaktı.. Ama babasının gelmesine yakın enerji patlaması yaşayınca  birseyler yapmak farz oldu:)


İşte buzlu hali
Biraz ılık suyun içine koyup verdim Etka'nin önüne


Evirdi çevirdi,suyun içine bıraktı,bekledi,bişeylerin çıkması için parmakladı

Çabuk erisin diye az su ile dondurmuştum
Çok geçmeden çözüldü de muradına erdi Etka bey..


Biraz oynadı ama buz suyu soğuttuuu:)) Annesi gibi soğuktan hiç hazetmeyen Etka kendiliğinden ilk defa bir su oyununa son verdi..
Bu gunü tarihe geçmeli :))
Az sulu bol neşeli biraz soğuk güzel bir çalışma oldu..

Kazanımlar : Sebep-sonuç ilişkisi,
Katı-sıvı, sıcak-soğuk-ılık gibi karşıt kavramlar, renk kavramı ( sarı )

4 comments

17 Ekim 2012 02:13

kızım büyüse de bizde yapsak :)

17 Ekim 2012 04:31

:)) az kaldı dostum
sen gene de bu günlerinin tadını çıkarmaya bak bence;)

17 Ekim 2012 16:03

harika olmuş..boncuk boyama ve çalışmalarınız..
ellerine sağlık etka'nın ve annesinin :)

17 Ekim 2012 16:22

Çok teşekkür ederiz. Pek istekli değil bugünlerde Etka,geçici bir dönemdir inşallah.atmak dağıtmak yuvarlamak daha çok hosuna gidiyor.:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca