'Ailemiz'

Bugün ev okulumzun ilk günüydü ve ben bi' heyecanlıydım ki sormayın gitsin.
Aslında her gün yaptığımız oynadığımız gibi bir gündü ama daha planlıydı.
Etka'nın dün gece yazıcıdan çıkardığımız resimleri kitaplıkta bulup elinde resimlerle 'babbbaa baabbbaaa' diyerek koşturmasıyla başladık.
Anneyi Babayı resimlerle eşleştirdi. Çekirdekcik ailemizi tanıdı :)


Öğle uykusundan ve yemeğinden sonra kek kalıplarıyla çiçeklerimizi yaptık.
Aslında kek kalıplarını parmak boyayla yapmayı planlamıştım ama temizlik için hiç vaktim olmadığından renkli markerlarla boyadı. 
Bu kalemleri yeni aldığımız için daha çok hoşuna gitti benim de işime geldi:)



Yuvarlak kestiğim resimlerimizi kalıpların içine yapıştırdık. Onuda yine daha önce hazırladığım çiçek dallarının üzerine..
Böylece çiçeklerimiz hazır oldu


Bayram tatilinde ayak baş parmağı kırılan babacığımıza resmini gösterip hediye ettik.
İlk gün benim için heyecanlı-babamız için alçılı ve yatakta-Etka için de her zamanki gibi oyunla geçti:)




6 comments

30 Ekim 2012 00:23

çok güzel olmuş çalışmalarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum ve not defterime ekliyorum kolay gelsin.

30 Ekim 2012 14:00

Canım çok tesekkur ederim . Benimde bir defterim var.Etkayla yapilacaklar defteri:) nerde ne görsem yazıyorum. Eşim sık kullanilanlara eklesene begendiklerini diyor ama Not defterimi teknolojiye değişmem:)

29 Mayıs 2013 02:32

güzel çalışma tebrikler...

29 Mayıs 2013 21:41

@REYHAN SAĞLAM çok teşekkürler , düzenli aktiviteye başladığımız ilk dönemlerde yapmıştık, zaman ne kadar çabuk geçiyor farkına varamasak da çocuklar gözümüzün önünde büyüyor resmen :)

16 Temmuz 2014 07:47

Etka kaç yaşındayken basladiniz ev okuluna

4 Eylül 2014 10:38

@tugba yanar Merhabalar, Oğlum 22 aylıkken ilk planlı oyunlarımıza başlamıştık:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca