Geometrik Şekiller Magnet

Bu fikri ilk önce durununannesi' nde görmüştüm. Hemen listeye aldım tabi:)
Büyüklüklerine göre eşleştirme Etka'ya henüz biraz karmaşık olduğu için biz değiştirdik biraz



Farklı büyüklüklerde dört set hazırladım.
En büyükten en küçüğe de renklerle gruplandırdım.


Arkalarına da Oktay Usta'nın kelebekli yemek tariflerindeki mıknatısı çıkarıp kesip yakıştırdım bir güzel:)


Ben mutfakta uğraşırken Etka 'ya da çekmeceler dışında ilgilenebileceği birşeyler çıkmış oldu:)
Daha sonra (biraz daha büyüyünce) şekillerin gölgelerini çıkarıp eşleştirme de yapabiliriz..
Renklere göre gruplandırma yapılabilir.

Kazanımlar: Renkler,Nesneleri renklerine ve büyüklüklerine göre gruplandırma
                      El-Göz Koordinasyonu
Anne Kazanımları: Daha düzenli çekmeceler

4 comments

11 Ekim 2012 14:04

aaa tesadüf yeni gördüm..
süper bir çalışma olmuşşş..
maşallah etka'ya..
tebrik ederim minik afacanı ;)

13 Ekim 2012 00:17

teşekkür ederiz. bulaşık makinamızda renklenmiş oldu:)

16 Ekim 2012 15:46

aaa bizde bunu duru'dan almıştık, bizim ki de burada http://emreylehayat.blogspot.com/2012/09/evde-puzzle-yapm.html :))

bebişlerimiz yaşıt sayılır, takibe aldım sizi, bize de beklerim, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

16 Ekim 2012 16:20

Emre'nin tontik burnunu ve yaptıklarınızı severek ve heycanla takip ediyoruz:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca