Kuşlar Aç Kalmasın,Üşümesinler de ..

Bence anaokulu öğretmenliğinin en güzel tarafı vicdan sahibi bir nesil yetişmesi için sağlam temeller atabilme fırsatınızın olması
Çocukların yoğunluğu, velilerin aşırı beklentileri dolayısıyla ara ara pişmanlıklar yaşasam da ,olmam gereken yerde durduğumu düşünüyorum :)
Şefkat duygusuyla başlar vicdan...
Şefkat de kendinden daha aciz olana hissettiğin yakınlıkta gizlidir.
Biz de bugün Kuzularla düşündük de, kuşlar aç kalmasın istedik...
Üşümesinler de...

Bu niyetle sınıfımızın penceresinden görebileceğimiz ağaç dalına kuş evleri yapalım dedik..

Çıkardık malzemeleri
Kestik yapıştırdık
Bir uğur böceği
Bir arı
 İki kuş evi yaptık
İçine ekmek kırıntıları koyduk

Her gün bir Kuzuyla çıkıp kuşların evine yemek bırakacağız
Bir kaç mühendislik hatalarımız olmuş
Üstten asınca arkaya çekti ağırlık :)
Beyaz iple bağladık dala da bantla yapıştırdım
E bir okul öncesi öğretmeninin yaptığı  ev de ancak bu kadar olur,affola :))

12 comments

13 Aralık 2013 00:45

Daha ne olsun harika olmuşlar.
Okul öncesi öğretmenliği hem cok güzel hem de bir o kadar sabir isteyen bambaşka birsey. Allah kolaylik versin:)

13 Aralık 2013 01:38

Süper olmuş bunlar! Biz de yapsak kızımla diye geçti aklımdan ama burda kuşlar üşümüyorlar çünkü kış yok:) aç kalmasınlar diye yapabiliriz belki.
Elinize sağlık

13 Aralık 2013 04:11

Harika olmuş,bayıldım bunlara,ayrıca bence sen tam mesleğinin insanısın:)

13 Aralık 2013 09:44

çok güzel olmuş sevgili meslektaşım.

13 Aralık 2013 18:19

Cok guzel olmus buna katiliyorum ilk egitim anne babadan sonra siz guzel ogretmenlerden ogreniliyo harika bir insanlik dersi olmus bizde balkonun tasina koyduk yemi oglumla bu fikir daha sevimli geldi tesekkurler

13 Aralık 2013 19:07

Ne iyi etmişsiniz, ellerinize sağlık.
Önce güzel ahlak geliyor bence, gerisi bir şekilde hallolur.
En güzelini yapıyorsunuz bence, takdir ediyorum sizi :)

13 Aralık 2013 20:03

@Nesrin Çok teşekkür ederim Canım ,beğenmene sevindim ,Senin de söylediğin gibi hem zor hemde gerçekten bambaşka bir duygu,ilk defa bu sene küçük yaşlarda var sınıfta ,yaş aralığı karma grubumuzun,küçüklerle daha bir bambaşkaymış :)) sevgiler...

13 Aralık 2013 20:06

@Ucuz Mutluluklar ne kadar güzel ya benim bile taa Orta Asyalardan içim ısındı yorumunla :) Kuşlar da mutludur heralde , çocuklarla güzel bir deneyemi olur bence de deneyin Canım,sevgiler :)

13 Aralık 2013 20:10

@tubanne Tubacığım çok teşekkür ederim Canım, Güzel yorumunu bir iltifat olarak aldım kabul ettim :)) Ama bazen masa başında evrak arşivleyen biri olmayı çok istiyorum,tek sorumluluğun kağıtlar, o kadar :) Beğenmene de çok sevindim Canım,Sevgiler :)

13 Aralık 2013 20:12

@Nihal Baysal Koçer Nihalciğim gözümden kaçmış senin de anasınıfı öğretmeni olduğun valla, birbirimizi en iyi biz anlarız değil mi :) yorumun için ayrıca teşekkür ederim Canım,sevgiler :)

13 Aralık 2013 20:16

@kübra akkoç Çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için Canım,mutlu ettin beni. Siz başlamışsınız bile ne güzel, kuşlar da alışmıştır,bizimkiler henüz gelmedi ama sabırsızlıkla bekliyoruz :) Denerseniz şimdiden iyi eğlenceler Canım,sevgiler :)

13 Aralık 2013 20:22

@Benden Bizden Değil mi Canım ben de aynı şekilde düşünüyorum,sayıları şekilleri nasıl olsa öğrenirler ,önemli olan karakter eğitiminin temellerini atabilmek :) Güzel düşünceleriniz için ayrıca teşekkür ediyorum,sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca