Eksik Yüzü Sen Tamamla

Hem anne hem öğretmen olmak hem güzel hem zormuş :)
Güzel ,çünkü okul yaşantısının her evresine şahit oluyorsun
Sosyalleştiğini ,geliştiğini gün gün gözlemliyorsun
Zor hem de çok zor ,çünkü sınıfta sizi otorite bilmeyen henüz 3 yaşında bir bıcır mevcut
Ama hakkını yemiyim Evlatcığım
Ilk günlere nazaran oldukça uyumlu ,masa başı etkinliklerine daha istekli, çember oyunlarında da son derece hareketli ve katılımcısın :))
Şikayet edilecek bir öğrenci değilsin yani
Birbirinizden öğrendiğiniz olumlu ve olumsuz davranışlarınız oluyor tabi
Hatta iki gündür arkadaşından öğrendiğin dil çıkarıp püskürtmene :( tepki vermemeye çalışarak davranışın kendiliğinden sönmesini bekliyoruz, tez zamanda inşallah :)

Her hafta sonu için öğrenci kuzucuklarım anne ve babalarıyla daha kaliteli zaman geçirsinler diye aile katılımı etkinlikleri , gönderiyorum.
Bu hafta ki aile ödevimiz de boş yüzü artık materyallerde tamamlamaktı
Evden birkaç birşey topladık bizde
Döktük ortaya

Etka yerlerine koydu ben slikonla yapıştırdım

Ortaya çıkan çalışmamız
Yarın her Kuzu  kendi çalışmasını arkadaşlarıyla paylaşacak nasıl yaptıklarını anlatacak 
Sonra hepsini hepbirlikte panomuza asacağız

                     
Kullanmak isteyen olursa A4 boyutları 
Bizden şimdilik bu kadar
Daha sık yazabilmem Umuduyla...

10 comments

Adsız
9 Aralık 2013 02:36

Hah iste bekledigim yazi :) yeni hayatinizi merak ediyordum okul hallerinizi :).. siz ana ogul oraları da guzellestirmissiniz
Muhammedin annesi

9 Aralık 2013 05:41

çok güzel mutlaka bende deneyeceğim şımal cook seviyor bu yuzde eksik tamamlayı ama biz basitolarak çizerek yapıyioruz bunu deneyelim

9 Aralık 2013 14:55

Gerçekten harika,bende denemek istiyorum bunu oyun grubumuzda,cok tesekkurler cnm paylaşim icin.sewgiler

keremle gunler
9 Aralık 2013 18:34

Harika olmus canim etkanin ellerine saglik

9 Aralık 2013 22:37

@keremle gunler:) teşekkür ederiz , bu kim oldu diyoruz,Etkam diye cevap veriyor, kendini yapmış Evlatcık :)

9 Aralık 2013 22:42

@göktuğ ile hayat Çok teşekkür ederim Canım, kimbilir ne fikirler çıkar grubunuzdan, sayfanda paylaşırsan merakla bekliyorum, sevgiler :)

9 Aralık 2013 22:44

@fikriye yılmaz haydaroğlu Oyun hamuruylada denemenizi tavsiye ederim harika şeyler çıkıyor ortaya, hatta hamurla duygu durumları ile ilgili pratik yapabilirsiniz, çok eğlenirsiniz garantili :) şimdiden iyi eğlenceler diliyorum size,sevgiler :)

9 Aralık 2013 22:57

@Adsız :)) okul hallerimiz bir alem ,sormayın :) fırsat buldukça kaydetmeyi çok istiyorum gerçekten , şuan bana anne diyen Etkayla birlikte toplam 3 çocuk var :)) başka ne denir ki :)))

sule
11 Aralık 2013 04:01

ya hocam cok tatlısınız yaa etkada sıze ayrı bır tat kattı.eskı turk fılmlerındekı sıze anne dıyebılırmıyım replıgı gıbı.kuzular sıze anne dese yanlısta olmaz hanı.ogretmenlık ve annelık ısım olarak farklı ıcerık aynı oyle degılmı.tek sıkıntı etka hızla cogalan kardeslerınden sızı kıskanırmı acaba?hocam ınsallah zamanın getırecegı herseye ragmen hep mutlu olursunuz esınız ve yavrunuzla

11 Aralık 2013 22:26

@sule Abla sınıfta anne Kırgız baba Türk melez bir kuzu var 'Apa' diyor bana :)) Bunu da gördüm şükür :) Etka ilk zamanlar çok kıskandı okulda ki herşeyi inanılmaz sahiplendi,orası bizim ev bütün oyuncaklar da onunmuş :) aştık yavaş yavaş çok şükür, arada bir koşup anne benim diyor şimdilerde ,öğle uykusunda kızların yanına gönderiyor beni, pış pış yapacakmışım :))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca