Bu Hafta Neler mi Yaptık :)

Yapım aşamalarında fırsat bulup fotoğraf çekemediğim için bari bitmiş halerini kaydedeyim dedim.

3 Yeşil daire,bir çift göz ve bir ağızla sevimli kurbağalar yaptık

Renkli plastik tabakların bir kısmından çapraz kestik,kesik tarafı ağız, kesilen parça da kuyruk oldu :)  Rengarenk balıklarımız okulumuzu süsledi :) 

 Can ve Ceren'in aktivitelerinde gördüğüm çalışma ile sayı eşleştirme yaparak saksıda çiçekler açtırdık.

1'den 5'e kadar sayıları sıralayarak yapboz resmi tamamladık.

Süngerin ortasından iple bağladıktan sonra boya ile baskı yaparak kelebekler uçurduk :)

8 comments

27 Aralık 2013 02:59

süper faaliyetlermiş.. deneyeceğiz :)

27 Aralık 2013 03:56

Ne güzel fikirler öğreniyorum senden:)Özellikle balık ve kurbağa çok yaratıcıymış:)Çok öpüyorum sizi:)

27 Aralık 2013 17:30

Harika etkinlikler,hemen denemeli :)

27 Aralık 2013 21:00

hepsi birbirinden cici...

29 Aralık 2013 21:07

@Mine Gülden Çevik Oskay teşekkür ederim,fikir verdiyse ne mutlu :)

29 Aralık 2013 21:08

@tubanne Tubacığım çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim, evet ikisi de hem çok kolay hem de çok şirinler,çocuklar da bayıldı üstelik, e daha ne olsun değil mi :)

29 Aralık 2013 21:10

@Ela, Toprak ve Biz teşekkür ederim,Beğenmenize sevindim, deneyin çok eğleneceksiniz kesin :)

29 Aralık 2013 21:10

@Feza Kıral Çok teşekkür ederim Canım,sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca