Geri Dönüşüm Su Şişeleri


Geçen hafta yaptığımız çalışmalardan biri olan şişelerden yaptığımız saklama kutuları
İki tane pet şişenin tabanlarını kesip fermuar ile birbirine tutturuyoruz,hepsi bu kadar.
fermuar şişeye dikilebilir ama ben sıcak slikonla yapıştırdım.
Farklı renklerde bant yada kurdela yapıştırılarak süslenebilir.
Dikişten ve her türlü dikiş malzemesinden zerre kadar anlamayan ben gitmiş gizli fermuar almışım :)
Normalde fermuarı içten yapıştırmanız daha güzel olur ama biz öyle yapınca kapatamadık ,normal fermuarla olur belki denemek lazım :)
Etka eva boncuklarını koydu içine,kızlar tokalarını koyabilir mesela :)
Yada daha büyük şişeerle yapılırsa küçük oyuncaklar bile saklanabilir :)

10 comments

22 Aralık 2013 14:07

Harika bir fikir...Yine Etka farkı ile :)

22 Aralık 2013 19:40

çok güzel bir fikir Hacercim.Benim kızımda da acayip bir kutu merakı var.Ne bulsa kutu yapıp oyuncaklarını hatta kıyafetlerini koyuyor.Bazen beni çok güldürüyor :)

22 Aralık 2013 20:10

Ne güzel olmuş bu!

22 Aralık 2013 21:53

@bAhAr Çok teşekkür ederim Baharcığım beğenmene sevindim, fikir Pinterest'ten, biz uygulamış olduk sadece :)

22 Aralık 2013 21:57

@Şule YANIK :) İhtiyacınıza binaen olmuş bu kutular öyleyse, sadece fermuar masrafıyla kendine ait bir kaç tane kutusu olabilir , eminim bu kızını mutlu edecektir Canım,görüşmek üzere :)

22 Aralık 2013 21:58

@Ucuz Mutluluklar Çok teşekkür ederim, bir o kadar da kolay,denemenizi tavsiye ederim :)

23 Aralık 2013 03:34

Demek silikon da oluyor ben dikiş diye yüzüne bile bakmamıştım :))
İyi oldu bu silikon ellerine sağlık :)

24 Aralık 2013 20:12

ne güzel etkinlikler imreniyorum sana. benim oğlam bunları sadece okulda görebiliyo evde sadece küçük oyunlarla günde 1 saat ancak vakit ayoırabiliyoruz.

25 Aralık 2013 20:41

@ATAHAN İLE HAYAT DEMET ÖZGÖLDemetciğim biz de okulda yapıyoruz artık, sabah 8 akşam 6 okuldayız birlikte, eve geldiğimizde sadece akşam yemeği yiyebiliyoruz o kadar , yaptığımız en iyi aktivite :) Bir saat de olsa birlikte vakit geçiriyormuşsunuz bu da çok güzel bence, önemli olan çocukların mutlu olmaları :)

25 Aralık 2013 20:43

@Tuğba Akkaya MadenEvet Tubacığım yapıştırdım, hatta ben dikilecek olan herşeyin sadece yapıştırıladabilirliğini düşünüyorum :)) eşimin sökülün pantolon cepleri de dahil :)) yalnız şişe plastik olduğu için sıcak slikon eritebiliyor ,ona dikkat etmek lazım o kadar :) görüşmek üzere Canım,sevgiler :)

25 Aralık 2013 20:38

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca