Bir nar tanesi :)


Sadece bir nar tanesi mi bu.
Kesinlikle değil :)
Akşam uykusuna hazırlıyorken ben ,Etka da boş durmamış
En sevdiği meyve olan narın bir taneciğini yemeye kıyamayıp sağ burun deliğinde bir yolculuğa sürüklemiş
Mutfakta yanıma geldiğinde burnunu göstererek nar dedi
Hemen baktım ,ilk denemede aldın aldın yoksa gitti gider zaten
Ve ben de ilk deneme de alamadım bu sefer :(
Sonra sevgili gruplarım Sorumlu Ebeveynler Platformu ve Bebek Yapım Bakım Onarım' a ne yapılabileceğini sordum.
Süper anneler, duyduğum ama uygulama fırsatı bulamadığım ,buruna ağızla vakum yaparak çıkarma yöntemini hatırlattılar, saolsunlar
Yaklaşık 15 dk kadar ara ara vakumladım ama burunda ne var ne yok hepsi geldi bir tek nar gelmedi :))
İnsan o an hiçbirşey hissetmiyor ama şimdi şimdi aklıma geldikçe bir garip oluyorum :)
Neyse Baba eve gelene kadar çıkmadı ,aldık götürdük hastahaneye
Akşamın bir saati yorgunluktan bitap düşmüş Doktor Teyze beni dışarı çıkardı
Kapının camında kaplı çiçekli folyonun arasından görebildiğim kadarıyla bakabildim
1 dk sürmedi bile
Eşim çıkan nar tanesini elime verince torunum olmuş gibi sevindim
Nar topu gibi bir torun :))
Rabbim evlatla,sağlıkla hele hele evladının sağlığıyla imtihan etme bizleri
Şifa bekleyen kuzuların da acil şifalarını ver,Amin...

30 comments

13 Aralık 2013 22:18

canım çok geçmiş olsun.Rabbim beterinden korusun.Neyseki çıkmış nar torun :)

13 Aralık 2013 23:43

Cok gecmis olsun. Burnuna birsey sokmayan çocuk yok herhalde :)

Adsız
13 Aralık 2013 23:44

Allah korumuş kuzucuğu.. Geçmiş olsun canım.

13 Aralık 2013 23:59

Çok geçmiş olsun canım Allah beterinden saklasın.Ama insanın ömründen birkaç yıl eksiliyor herhalde

14 Aralık 2013 01:09

Cok gecmisler olsun. Allah kuzularimizi korusun amin.

14 Aralık 2013 01:33

Çok geçmiş olsun. En güzeli hemen doktora götürmek. Bizim Ceyda da geçen sene burnuna boncuk sokmuştu.Doktor, 4 yaşına kadar bu tarz şeyler sık görülür dikkat edin demişti. Ben de elimden geldiğince dikkat ediyorum , en azından kıyafetlerindeki boncuk tarzı şeyleri kesip çıkarmıştım ama illaki dikkat etsek de olabiliyor. Tekrar çok geçmiş olsun.

14 Aralık 2013 01:36

Ben de bu hadiseyle kendi oğlumla yaşadım... Aynı duygu işte.... Çok güzel anlatmışsınız, güldürüdnüz beni :))....

14 Aralık 2013 02:02

Ah canim gecmis olsun. Allahtan haber vermis... cok korktum okurken...

14 Aralık 2013 03:54

sonunu okuyana kadar yüreğim ağzımdaydı inanki...büyük geçmiş olsun cnm,Allah beterinden korusun,RABBİM HEPİMİZİN EVLATLARINI KORUSUN

14 Aralık 2013 05:29

çok geçmiş olsun, sorunsuz atlatmasına sevindim

14 Aralık 2013 11:49

Amin...Çok geçmiş olsun...Her birimizin yaşamaktan korktuğu bir deneyim..Böyle gitmiş Şükür...Kolaylıklar...

14 Aralık 2013 17:55

@Şule YANIK Teşekkür ederim Şuleciğim, bugünlerde çok sık ufak tefek benzer kazalar atlattı Etka, bu vesileyle dua istemiş olalım sizden de :)

14 Aralık 2013 17:57

@Nesrin Aynen öyle , bende erik çekirdeği sokmuştum küçükten çok iyi hatırlıyorum , biraz da genetik galiba :))

14 Aralık 2013 17:59

@Elvan Özen Çok teşekkür ederiz, kaç türlü senaryo yazdım çıkarılana kadar, bu kadarla atlatmış olduk , çok şükür :)

14 Aralık 2013 18:02

@Tuğba Akkaya Maden Sorma Tubacığım , daha önce de benzer teşebbüsleri olmuştu ama çıkarmıştım ben, bu sefer nar hem küçük hem de kaygan olunca daha da ileri gitti, buralarda çok da iyi değil sağlık koşulları, neler geldi aklıma, Rabbim korktuklarımı yaşatmadı hamdolsun, bununla atlattık çok şükür :)

14 Aralık 2013 18:03

@mihriban Çok teşekkür ederiz, Âmin , Allah şifa bekleyen her Can'ın yardımcı olsun inşallah, sevgiler :)

14 Aralık 2013 18:05

@Cicideko Evet oluyor bu yaşlarda, ben de erik çekirdeği sokmuştum küçükten çok iyi hatırlıyorum, demek ki çok da küçük değilmişim :) size de geçmiş olsun, bende iki kat dikkat ediyorum artık, görüşmek üzere,sevgiler :)

14 Aralık 2013 18:08

@Ümit Demirali Size de çok geçmiş olsun, Rabbim sağlıkla sınamasın çok zor, ancak hastahaneden çıktıktan sonra yüzümüz güldü, bir nar tanesi sizi de güldürdüyse ne mutlu :))

14 Aralık 2013 18:09

@Feza Kıral Evet şükür haber verdi, nerden bileyim kalırdı yoksa Allah korusun, okulda da ne yapsalar gelip söylüyor :))

14 Aralık 2013 18:11

@göktuğ ile hayat Çok teşekkür ederim Canım, geçti hamdolsun, sevgiler :)

14 Aralık 2013 18:33

@Nihal Baysal Koçer Sorma Nihalciğim ,bu kadarla atlattık hamdolsun,burda en çok korkutuğum sağlıkla ilgili bir sorun yaşamak, Rabbim muhtaç etmesin ,yokluğunu da göstermesin diyelim, görüşmek üzere Canım,sevgiler :)

14 Aralık 2013 21:41

Geçmiş olsun Etka 'ya Allah beterinden korusun ...

14 Aralık 2013 22:13

@bAhAr çok teşekkür ederiz Teyzesi,çoğu çocuk deniyor burun boşluklarını doldurmayı :))bir kaç teknik öğrendim bende bu deneyimden, tekrarı olmaz da inşallah kullanmak zorunda kalmam :) görüşmek üzere canım,sevgiler:)

14 Aralık 2013 22:14

@borakusu Çok teşekkür ederiz Canım, sevgiler...

15 Aralık 2013 03:35

Bizde daha 1 ay önce aynı şeyi yaşadık bizimkide boncuk sokmuş. Hapşırıyordu birde .Herkesin ilk aklına gelen cımbız oluyor ama kesinle yapmamak gerekiyormuş. Çocuktan kuvvetle sümkürmesini isteyecekmişiz. Ben tereddütde kaldım çünkü bazen sümkürmek yerine tam tersine yapıyor Ediz ama anlamış olacakki durumun önemini birkaç defa sümkürdü çıkmadı sonra tam babayı arayıp hastaneye gidiyorduk ki tekrar sümkürdü ve çıktı :) Çok geçmiş olsun sinir bozucu bir durum gerçekten....

16 Aralık 2013 15:20

çok geçmiş olsun :( Allah korusun yavrularımızı, neyseki atlatmışsınız.

Adsız
16 Aralık 2013 19:44

Cok geçmiş olsun ya Rabbim daha kötülerinden korusun etkamizi insallah

18 Aralık 2013 21:11

@Ebru Tepe Aynı tereddütü ben de yaşadım sümkürmek yerine içe çeker diye, ikisini de yapmadı,hadi sümkür dedikçe öylece baktı yüzüme :))Geçti çok şükür tekrarlanmaz umarım,size de çok geçmiş olsun,sevgiler :)

18 Aralık 2013 21:11

@Naz'ın Annesi Çok teşekkür ederim :)

18 Aralık 2013 21:12

@Adsız Çok teşekkür ederim,ne güzel dua böyle ,Amin , bütün kuzuları Rabbim korusun inşallah :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca