Spiralde Yürüme

Bugün evimizin son kışlık hazırlığı olan lutenitsa kahvaltılık sosunu da cam kavanozlara kapatmanın ve yarından sonra özgür olmanın mutluluğunu yaşıyorum, Hamdolsun :))
Aklımda olan birşey yok yapılacaklar adına, ama pazara çıkınca boş dönermiyim bilmiyorum.
Yine de elimden geldiği kadar engelleyeceğim kendimi :)
Oyun Hamurlarımızla şekiller yaptıktan sonra bir hareketli oyunu hakkettin Oğulcuk dedik

.Etkinliklerimiz ve Biz 'de gördüğüm Spiralde yürüme oyununu oynadık ,Blogun sahibi annemize çok teşekkür ediyoruz. Kızlarına hatıra bıraktığı blgunda bu ve benzeri bir çok üretici çalışmaya ulaşabilirsiniz,bence bir bakın  :)

Yere elektrik bantlarıyla spiral çizdim ve aradan yürümesini anlattım
Önce kendim gösterdim ,inanılmaz başım döndü :))

Etka da bir iki denemeden sonra kendince daha anlamlı bir oyuna çevirdi olayı
Önce emekleyerek tamamlamaya çalıştı

Sonra da spirali arabalarına yol yaptı :))
Üretken oğlum benim :)))
Bu aktiviteyle kaba motor becerilerini çalıştırarak dengede yürüme
Çizgi üzerinde yürümeye çalışarak motor becerilerini güçlendirmek
Yürürken oluşan daireye dikkat çekerek de bilişsel gelişime destek vermek amaçlanmıştır.

Bu da bahsettiğim lutenitsa soslarım :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca