Gizli Sayıları Bulmaca :)

Daha önce moon sand yapımından  Bu Yazımızda bahsetmiştim
Zaten bir kez yaptık hala onu kullanıyoruz
Oyunumuzdan sonra poşete koyup kaldırıyoruz,kullanacağımız zaman çıkarıyoruz
Etkayı büyütür yani :)

Moon sandın içinde gizli sayılari bulduk bugün 

Buldukca da sayı panosunda  aynısıyla eşleştirdik

Hepsini tamamlayınca da 

Oyunun tadını çıkardık

Sırala benim söylediğim sayıları boyama çalışmamız vardı 
Ama bugün boyama  yapmak istemedi Etka
Bu karede yarina kaldi artik

Son olarak incimincinin paylaştığı Meraklı Minik dergisinde yayınlanan bu sirin ahtapotu yapalım istemiştim
Eva kağıttan kestim ahtapotu ama bizim ki o kadar da şirin olmadı :(

Ben beğenmedim ki Etka beğensin :)
Hatta burda parmağına takmak istemedi :)))

Bir kez o da meraktan taktı parmkalarına o kadar :)
Bi ters zamanıma mı yorgunluğuma mı geldi neyse artık, neticede iyi bir sonuç alamadık bu çalışmadan

18 comments

11 Ekim 2013 01:14

Kumda bırseyler aramak cok eglencelıdır hele Ahtopota bayıldım. Ellerınıze saglık. Siz kendınızı astınız artık maasallah hem aktıvıtelerınız cok guzel hem de resımleırnız harıka.

11 Ekim 2013 01:57

Bayıldııııım gene (; maşallah gerçekten yaaa

11 Ekim 2013 04:57

çok güzel bir etkinlik olmuş elinize sağlık

11 Ekim 2013 07:17

sizde görüp bende moon sand yapmıştım zamanında..eva kağıt nedir acaba?karton gibi bişeymi...

11 Ekim 2013 11:59

Ne kadar güzel ve faydalı bir etkinlik olmuş, ellerinize sağlık.

11 Ekim 2013 13:57

süpersiniz valla ben artık evde pek bişey yapmıyorum. nasılsa okulda yapıyor diye Zeynep içinde daha çok erken

Adsız
11 Ekim 2013 17:01

Sayı bulmaca oyununu çok sevdim ama Etka'nın ahtapota bakışına çok güldüm:) Duyguları gayet net anlaşılıyor zaten:)

Biz de "yavru ahtapot olmak çok zor" adlı kitabı okuyoruz tekrar tekrar (blogumda yazılacak yazılar sırasında: http://buradabirbilgevar.wordpress.com) Kızım Bilge ahtapot Nino'yu çok seviyor. Şimdi düşünüyorum; ben de bu etkinliği yapsam benimki ne yapar merak ettim:)

11 Ekim 2013 17:47

@Yusuf ve Yunus`un annesi tesekkür ederiz Denizcigim,gercekten keyifliydi Etka icin. buarada kendimizi asmadik da ermeye çalisiyoruz diyelim :) görüsmek üzere insallah,sevgiler :)

11 Ekim 2013 17:48

@Full Time Momtesekkur ederiz canim,her zamn bekleriz :)

11 Ekim 2013 17:50

@nihal baysal koçer tesekkür ederiz,aslinda etkinlikler özünde güzeldi de biz verim alamadik :) saglik olsun :) görüsmek üzere,sevgiler

11 Ekim 2013 17:55

@Anne hosgeldiniz,cok tesekkur ederiz yorumumuz icin:) eva kagit aslinda kagit yada karton degil de sünger gibi. en basit sekliyle pazarlarda cizgi film karakterlerinin arkasi miknatisli yada yapiskanli aynasi, fotograf cerevesi falan vardirya hani,ince sunger gibi,renkli,iste onarin hammaddesi :)) umarim anlatabilmisimdir,yada gorsellerde aratin siz en iyisi :)) sevgiler

11 Ekim 2013 18:51

@Nesrin Nesrincim cok tesekkur ederim guzel yorumun icin ,sevgiler :)

11 Ekim 2013 18:54

@Seyhan evet okul aktivite ihtiyacini karsliyordur muhakkak ,sizde evde kaliteli aile ortamlari olusturursunuz,oyunlar oynarsiniz kitap okursunuz,ne kadar guzel :) icten yorumunuz icin ayrica cok tesekkur ederim ,sevgiler

11 Ekim 2013 21:39

@zeynepyoruk :)) ellerini arkada bağladı, Hadi oğlum gel takalım parmaklarına diyorum,aldığım cevap : hıııhhhh :)) Bilge seviyorsa bence kesinlikle yapın, eğlenceli aslına ,ama 8 parmak yeri açın, baş parmaklar olmuyor :) sevgiler :)

Sizden ilham aldık, biraz da yorum kattık ve bu çıktı ortaya :))
http://defneyleyasam.blogspot.com/2013/10/duyusal-havuz-aykumunda-moon-sand-rakam.html

28 Nisan 2014 14:54

Yine guzel bir etkinlik.. parmak yerleeini nasil actiniz? Simdiden cvp icin tesekkurler :)

30 Nisan 2014 00:04

@Yasemin Yurdakul Güngörür Şahane,ellerinize sağlık Canım:)

30 Nisan 2014 00:05

@FATMA AVCIBAŞI Teşekkür ederim, Ahtapotta ki parmak yerleri için yan yana daireler çizip makasla kesmiştim:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca