Pantolonumu Giyiyorum mu :))

Eh gayret ediyorum diyelim :))
Bugün birkaç kez çalışma yaptık annemle :)
Önce kendim giyiyormuşum gibi köpeğime giydirdim

Ha unutmadan bu köpek benim ilk doğduğum gün babamın bana hediye ettiği  köpek :) 
Bunun bir de yavrusu var aslında ,hem de tam kucağında ,ama annem ben pantolonu rahat giydireyim diye yavrusunu çıkarttı :))

İşte böyle giydirdim köpeğimi
Bacaklarından geçirdim önce

Bu köpek biraz şişkocukmuş :)
En sonda  kuyruğunu içine koydum  :))

Sonra aynısı gibi kendime de giyebileceğimi söyledi annem
Denemeden zarar çıkmaz dedim
Ih' ladımm hatta bazen tıs'ladım bile :)) ama sonunda başardım :)

Ayağa kalktım ,yanlardan tutup yukarı çektim, 
Sonra arkadan tutup yukarı çektim 
Ve başardııımmm :)))
Bu gaz ve cesaretle üst pijamamı da kendim giydim :))
Aferin bana :)) Tabi bir de maşallah :)

Anne notu: Bacaklarından rahat geçirebilmesi için şort tercih ettik
Köpeği tam önüne koyduk,kendi ayaklarına giyiyor gibi giydirdi.
Biz de ara ara destek olduk , ama bu hafta boyunca çalışmalara devam daha iyi olur inşallah :)

4 comments

8 Ekim 2013 01:28

Masallah ona, buyumus de giyinirmis :)

8 Ekim 2013 01:36

@Nesrin :) Büyüdü hakkaten, ama kız ve erkek çocuk arasında bu anlamda o kadar fark var ki, yavaş ve emin adımlarla ilerliyoruz biz de :))

8 Ekim 2013 02:40

Maşallah :) Oğlum da sürekli kıyafetlerini kendi giymek istiyor. İşim olsa bile benim giydirmemi istemiyor. Biraz daha büyüsün Etka sürekli kendi giymek isteyecek :)
Sevgiler..

8 Ekim 2013 15:27

@Hülya Çoban Hadi bakalım biz de görelim inşallah o güzel günleri, Allah hayırlı sağlıklı ömürler versin evlatlarımıza :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca