Canlandırma Kartları

Bugün neler mi yaptım sevgili teyzelerim,amcalarım ve pek pek sevgili arkadaşlarım
Annemin tanımasam da herbirini çok seviyorum dediği nurturia annelerinden Annedir Yüreği blogunun annesi 'nunis' teyzemin bize maille gönderdiği Meraklı Minik canlandırma kartları ile oynadık
Odaya girdiğimde babam kanepemin üzerine bir sürü bişeyler koymuştu

Önce merak ettim
Gidip baktım hepsine tek tek

Sonra annem bazı kartlardan gösterdi
Davul Çalmak...

Fotoğraf Çekmek...

Su içmek...

Saç taramak...

Çiçek koklamak...
gibi Annemin gösterdiği kartlara göre bende aynısı yaptım.
Ama en çok fotoğraf çekmeyi sevdim
Elimden  bırakmak istemedim
Ama bu makine benimmiş zaten istediğim zaman bakabilirmişim
Neyse bunu duydumya rahatladı içim
Şimdi huzur içinde uyuyabilirim :))

Sonra annemin bu hafta için hazırladığı Plana göre uzun ve kısa ne demek onları öğrendim

Farklı uzunluklarda pipetler kesmişti annem

Bu pipetleri uzunluklarına göre yapıştırdım

Uzuun-Kısaaa
Yapıştırmalı çalışmaları çok seviyorum ayrıca :))

6 comments

8 Ekim 2013 22:38

ay ay yesin Şule teyzesi o minik elleri.Maşallah sana ne de güzel işler yapmışsın öyle:)

8 Ekim 2013 23:41

@Şule YANIK :)) çok sevindim beğendin mi gerçekten Şule teyzecim, ben yine yaparım o zaman tamamı :))

9 Ekim 2013 14:03

biz çok tembeliz şu sıralar, bir silkelenmek lazım :)

9 Ekim 2013 16:29

kartların işe yaramasına sevindim etka çok güzel canlandırmışsın :)))

10 Ekim 2013 00:17

@emreyle hayat :) oluyor bazen öyle haller,hele de araya tatil girinc toparlanmak zaman aliyor :)merakla bekliyoruz yeni calismalarinizi :)

10 Ekim 2013 00:19

@nurcan ise yaramazmi hic Nurcancim, tekrar tesekkür ediyoruz,sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca