Sen Gül Yeter Kuzum :)

Bugün sabah erkenden dışarı çıktık Etka'yla
Yılın son güneşli günleri,değerlendirelim istedik .
Kuşlara gittik yine,
Simit verdik, kovaladık :)
Sonra obootüse bindik evimize geldik :)
Etka öğlen uykusuna yattı 
Ben de hazır fırsat varken bugün ki aktivitelerimizi hazırladım.

Bunları kullanarak örüntü çalışmaları yaptık (Kağıtlara kalıplar çizdim )

Bunlarla geometrik şekiller baskısı yaptık (Üstlerini eva kağıttan kestim )

Bunlarla da üfledik üfledik uçurduk :) (pipetlerin ucuna kağıtları rulo yapıp taktık )

 Ve işte günün fotoğrafları :)
Parçaları uygun yerlere yerleştirdi

Tamamladıklarını da sıraya koydu :)

Bugün çöp kutusunun kare olduğunu farketti Etka, annesini de çok mutlu etti :)

Üçnenn'ler de favori şekli bugünlerde :)

Bunda çok güldü, çok eğlendi Oğulcuk
Onun mutlu olduğunu görmek bilmek yetiyor,
Herşeye her yorgunluğa değiyor, çok şükür, hep şükür.

14 comments

10 Ekim 2013 03:56

Eva baskı fikri çok hoşuma gitti çok yaratıcı kaydediyorum :)

10 Ekim 2013 07:45

önemli olan da o zaten diimii.Onları mutlu görmek insana tüm yorgunluğunu unutturuyor.emeklerine sağlık canım...

10 Ekim 2013 11:39

@Tuğba Akkaya Maden Teşekkür ederim Tubacım , rulolara geometrik form vererek de yapmıştık benzer çalışmayı ,farklı olsun istedik, ortaya bu çıktı, bizde sevdik, bir kaç defa kullanırız inşallah :) sevgiler :)

10 Ekim 2013 11:41

@Şule YANIK Aynen öyle hatta hazırlarken bunu düşünüp motive oluyorum enerji topluyorum çoğu zaman :) teşekkür ederim Şulecim, görüşmek üzere :)

10 Ekim 2013 13:19

herzamanki gibi dolu dolu gecirmissiniz gununuzu. Etka 'ya da masallah, yine ciddiyete yapmis etkinliklerini ;-)

10 Ekim 2013 14:43

Çok güzel bir etkinlik olmuş,elinize sağlık

10 Ekim 2013 15:26

bizde deneyelim :)

10 Ekim 2013 15:42

@Feza Kıral cocuklar icin oyun - aktivite ciddi bir istir :) Biz de isimizi ciddiye aliyoruz :) guzel düsünceleriniz icin ayrica cok tesekkur ederiz :) görüsmek üzere:)

10 Ekim 2013 15:43

@özlem büyükispir cok tesekkur ederim Canim ,sevgiler :)

10 Ekim 2013 20:04

Aferin vallahi hem anne babasına hem Etka'ya, nasıl güzel aktiviteler buluyorsunuz :)
Tebrik ediyorum ve bir kez daha diyorum, Hacercim, nolur bize komşu olun, Ali Deniz ve Etka arkadaş olsun, sen bunları Ali Deniz'e de yaptır, n'olurrrrr :))
İyi bayramlar şimdiden

11 Ekim 2013 00:53

@emreyle hayatdeneyin bencede ,ozellikle pipetle uflemeye emre de bayilacaktir kesin :)

11 Ekim 2013 00:56

@Esen Can sana komsu olmak ne guzel olurdu ablacim valla hayali bile guzel :) ya nasip diyelim :) sevgiler :)

15 Ekim 2013 05:21

harika bir etkinlik olmuş,ellerinize emeğinize sağlık..denemek istiyorum en kısa zamanda,bu güzel fikir için teşekkürler

15 Ekim 2013 12:42

@göktuğ ile hayat cok tesekkür ederim begenmenize sevindim :) size simdiden iyi eglenceler öyleyse :))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca