Donpen Örüntü :))) (PONPONlarla örüntü çalışmaları)

Bugün planımıza bir göz atayım diye dün ki yazıyı okuyunca o kadar güldüm ki anlatamam.
Olay aynen şöyle gelişti;
3 gündür iki ayda bir yoklayan boyun tutulması ile uğraşıyordum,
Dün biraz iyi olmama rağmen bilgisayar başına geçmek istemedim.
Not defterime yazdığım planı eşimden bilgisayarda düzenlemesi için rica ettim :)
İşte bu nokta da koptu zaten :))
Bugün yapmayı planladığımız Ponponlarla örüntü çalışmasını sen tut Donpen Örüntü diye yaz :))))
Yazarken bile hala gülüyorum :)))
Hayır Donpen nedir mübarek :)))))
Düzeltmiycem işte öyle kalsın :)))

Ev pazar gününden savaştan çıkmış bir halde olduğu için Pazartesi günleri genel temizlik günüm benim Bu yüzden pazartesileri hazırlaması zaman alacak uğraştıracak çalışmalar yapmamaya çalışıyoruz
Evde hazır ponponlarımızla pardon donpenlerimizle :)) örüntü çalışması yaptık
Şablonları kalemle çiziverdim , bilgisayarda renkli küçük daireler hazırlayıp çıktı da alınabilir tabi :)

İlk çalışma kağıdımız bir kırmızı bir maviden oluşuyor.

İkinci çalışma kağıdımız da iki kırmızı iki mavi ...

Bir kademe zorlaştırdık cımbızla transfer yaptı Etka
Arada bir tutamadı sinirlendi
Offladı falan ama tamamlayınca da AKKKIŞŞŞlatmayı unutmadı :)

Daha sonra Can ve Cerenin Oyun Günlüğü facebook sayfasında gördüğüm köprüden top geçirme oyununu oynadık
Jenga bloklarından köprü yaptık

Önce çubukla bilyeleri köprüden geçirdi

Sonra baktı olmıycak parmaklarını kullandı bu iş için :)
Çok sevdi bu oyunu Etka
Uzun süre oynadılar
Onlar baba oğul oyuna devam ederken bende akşam yemeği sonrası mutfak toparlama aktivitemi gerçekleştirdim.
Anneye de bir akkııışşş :))

14 comments

21 Ekim 2013 23:25

:))) donpen iyiymis :) sirf bu donpen yazisi yuzunden o neymis acaba diyerek yemek yeme faslinda olmamiza ragmen girdim baktim :)

22 Ekim 2013 00:43

@Ferdane çimen :)) valla kusura bakmayın sizi de yemeğinizden ettik :)))

22 Ekim 2013 01:19

En zavallı benim galiba. Okuyunca bilmediğim eğitimle alakalı teknik birşey herhalde bu diye düşündüm ben:) yani çok düşünmedim bile....
Ne kadar da hüsn-ü zanlıyım:)

22 Ekim 2013 03:16

Valla ben de donpen neymiş diye bakayım dedim :)))

22 Ekim 2013 06:30

ahaaha bende merak ediyodum nedir diye..fransızca falan bi aktivite zannettim..Allah iyiliğinizi versin emi...

22 Ekim 2013 11:24

Aktiviteniz yine çok güzel olmuş. Boşluk koymadan oynatıyorum, köprü değil benimki tünel oluyor.Onunla da çok eğleniyorlar denemek isterseniz.

22 Ekim 2013 19:29

geçmiş olsun...
Donpen de iyiymiş aslında;)

22 Ekim 2013 20:39

@begüm öztürk :)) değil mi ama o aktiviteyi babamız yaptırır artık inşallah,:))) geçmiş olsun dileğiniz için de ayrıca teşekkür ederim, çok zor boyun tutulması geçti hamdolsun :)

22 Ekim 2013 20:42

@Nihal Baysal KoçerAslında Etka öylesi bir tünele daha yakındı bence ,yaklaştırdı sürekli küprüleri,bak şimdi farkediyorum :)) ama Oynatırken arayı kapatmak hiç aklıma gelmedi, neyse bir dahaki sefere artık inşallah :) yorumun için ayrıca teşekkür ederim Canım :)

22 Ekim 2013 20:44

@Anne Zaten olaya bi Fransız kalma durumu oluşmuş hepimizde anladığım kadarıyla :))) ya aradan bir gün geçtiama ben hala çok gülüyorum normalmi :))))

22 Ekim 2013 20:45

@Tuğba Akkaya Maden :)) donpen bizim 'ponpon'muş mu dedin :)))

22 Ekim 2013 20:48

@Ucuz MutluluklarEstagfirullah, eşimde öyle zannetmiş galiba :) hüsn-ü zan iyidir ama, maşallah size :)

22 Ekim 2013 22:12

bugün sizin bloğunuzu inceledim yapabildiklerimi Ege için yapıp bloğumda paylaşıyorum ilk deneme düğme ilikleme ile ilgili oldu bloğumda paylaştım teşekkürler paylaşımlarınız için

22 Ekim 2013 22:35

@ege ve annesi aa ne kadar güzel çok sevindim :) fikir verdiysek egenin gülüşüne küçük bir katkımız olduysa ne mutlu bize :) her zaman bekleriz ,sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca