Oyuncağın Evrimi - Çak Çak

Aklımızda bambaşka bir oyuncak yapma planı varken, hiç alakasız bir tanesi daha yaptığımız kaçıncı oyuncak oldu bu kestiremiyorum.Montessori oyuncaklarını evde yapmak için tahta parçaları ve bir kaç basit marangoz aleti aldık, acemilikten ilk yaptığımız şeyler, yapmak istediğimiz şeylere pek benzemeyince, annemizin önerisiyle aşağıdaki gibi bir oyuncağa doğru evrildiler.

Gerçi bu yaptığımız şeyde aslında montessori oyuncağıymış.
Kalınca bir bir karton kutuya tahtaları yuvarlak delmek için aldığımız matkap uçlarıyla küçük delikler açtık.


Süpriz yumurtaların içinden çıkan renkli plastik kapları çivi niyetine kullandık


Eğlenceli güzel bir şey oldu.
Özellikle sarı çivi biraz sert çıktı ama üstesinden geldik.

10 comments

7 Ekim 2013 10:05

Bir araya gelince bizde oynayabilirmiyiz Etkacıım.Handeye de vericen mi oyuncaklarından :) emeklerineize sağlık Hacercim.

7 Ekim 2013 14:37

@Şule YANIK canım teşekkür ederiz , tabi ki paylaşırız ne demek :)

7 Ekim 2013 15:00

Harika olmus canim iyi eylenceler kuzucuga

7 Ekim 2013 17:06

ne kadar basit malzemelerden, ne güzel oyuncaklar çıkarıyorsunuz, bakıp bakıp iç geçiriyorum ama benim bunları yapmaya hiç sabrım yok malesef :(( Sizi tebrik ediyorum, gerçekten :)
Sevgiler...

7 Ekim 2013 21:05

Valla süper olmuş :))

7 Ekim 2013 22:01

@kübra akkoççok teşekkür ederim Kübracım,bende keremlegünleri ziyaret ettim,hatta ilk izleyiciniz oldum galiba :) daha sık görüşürüz artık inşallah, sevgiler :)

7 Ekim 2013 22:05

@Naz'ın Annesi öyle demeyin her anne elinden geldiği kadar gayret eder eminim,sizde kimbilir başka neler yapıyorsunuzdur :) Hele bir annenin çocuğunun gözlerinde ki ışıltı için yapamayacağı hiçbir şey yoktur, dediğiniz gibi azıcık sabır yeterli aslında :)

7 Ekim 2013 22:06

@Cicideko :)) çok sevindim beğendiğine Canım,çok teşekkür ederim :))

25 Ekim 2013 01:21

Bu tarz bir oyuncak alacaktım bunu yapayım hemen çok güzel fikir ellerinize sağlık.

29 Ekim 2013 22:00

@Özge İle Öğreniyorumteşekkür ederiz Canım fikir verdiyese ne mutlu ,iyi eğlenceler diliyorum size,sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca