Sürprizli Geometrik Şekiller

Etka baharın da gelmesiyle enerji patlaması yaşarken onu evde mutlu etmenin yollarına başvurmam gerektiğinie bugün bizatihi şahit olmuş bulunmaktayım
Havaların aniden ısınması Etka da coşku durumu oluşturudu
Bugün sabah 1 saate yakın evimizin arkasında yürüdük
Rus teyzelere el salladık
Şekerlerini aldık
Koşturduk
Herşey normal :)
Ama eve gitme fikri bile huzursuzluğun başlamasına yetti :)

Planımızda bugün boyama vardı zaten hemen büyükçe bir kağıda bantlarla geometrik şekiller yapıştırdım
Nişasta gıda boyası ve su karışımı ile 3 renk boya hazırladım

Fırçasını da alan etka başladı stres atmaya :)

Baktı olacak gibi değil bıraktı fırçayı 
Ve beklenen an :)
İstediği gibi özgürce hatta bütün renkleri birbirine katıp ortaya bir sanant eseri çıkardı

Resim kuruyunca bantları söktük
Bantın altı boyanmadığı için Geometrik şekillerimiz belirgin bir şekilde göründü:)

Damlalıkla sıvı transferi yaptık

Son günlerde babamızın en favori su içme 'tas'ından damlalıkla suları alıp yumurta kalıplarına koyduk

Yaklaşık bir iki aydır Etka'nın aktiviteyi devam ettirme süresinde bizi fazlasıyla mutlu eden bir artış söz konusu :)
Büyüyor Oğlumuz,ne mutlu :)
Bir iki deneyip zora geldiğinde öylece bırakan Etka şimdilerde üstüne gidiyor ve başarmadan bırakmıyor :)
Daha dikkatli ve daha istekli,ne mutlu :))
Elhamdulillah.

8 comments

7 Mart 2013 00:43

ne kadar güzel... Darısı benim oğluşumun başına:)

7 Mart 2013 01:15

@begüm öztürk aydan aya farkedersiniz ne kadar büyüdüğünü şimdilerde tepkileri çok net olmadığı için anlamamazsınız Etka da aynen böyleydi ama zaman geçtikçe aslında öncelerde de ilgilenmediğini zannettiğim bir çok çalışma yer etmiş onda :) sevgiler

7 Mart 2013 14:16

O enerji patlaması benim kızımda da var: ( Nasıl yeteceğimi şaşırdım...
Çok başarılı çizimlerde: )

7 Mart 2013 22:30

@annemahsustan çok teşekkürler , valla biz sabah evimizin arkasında ki yola yürümeye çıkıyoruz koşuyor falan azcık iyi geldi:) tavsiye ederiz:)

4 Ekim 2013 01:07

Şekiller bana bile sürpriz oldu beklemiyordum eminim Etka da çok şaşırmıştır :)

4 Ekim 2013 01:22

@Tuğba Akkaya Maden cok oldu bu etkinligi yapali,denk geldi paylasyim dedim :) sasirmismiydi hatirlamiyorum,bu yil bir kez daha kullaniriz ayni teknigi insallah,en azindan sizde amacina ulasmis ne mutlu :)) gorusmek uzere:)

4 Şubat 2014 13:30

Daha once mumlu olani paylasmistiniz ama bu bana daha pratik geldi. kare ve ucgeni yaptim. komple sayfayi boyadi ve kare sabit kaldi

10 Şubat 2014 22:23

@Gamze Ucar :)ne kadar güzel, eğlenmiş olmalı özgürce boyarken :))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca