Kabartmalı Rakamlar

Etka'nın daha sakin olduğu o eski günlerde :) her çalışmamızı gün içinde yapardık
Hareketli eğlenceli oyunları akşama saklıyorduk, babamızla oynayalım diye :)
Ama bugünlerde işler biraz değişti
Burada da bahsettiğim gibi Oğulcuk enerji patlaması yaşıyor
Hal böyle olunca hareketli oyunları gündüz, tek başıma yetişemeyeceğimi düşündüğüm sanat çalışmalarını akşam yapıyoruz.
Ben boyaları hazırlıyorum babası Etkayı
Aktiviteden sonra ise
Ben etrafı temizliyorum babası da Etka'yı  :))
Azcık daha böyle gider gibi
Havalar ısınsa da rahat dışarı çıkabilsek normale döneriz ailecek inşallah :)

Dünün aktivitesi aslında bu ama ancak yazabildim
Aleminyum folyoları gelişi güzel kesip elimde büzüştürdüm
Oluşan şeritleri 1-2-3 şeklinde kağıtlara yapıştırdım.

Boya çılgını oğulcuk boyayı hazırlarken zor sabretti :)
Tek tek her rakamı zımpara rakamları kullanır gibi sağ elinin orta ve işaret parmakları ile çizdi
Dokundu-Hissetti
Fırçayla başladı boyamaya

Fazla dayanamadı elleriyle devam ettirdi :)

Boyarken de  rakamları parmaklarıyla çizerek hissetti :)

8 comments

10 Mart 2013 03:15

Bravo gerçekten nereden de geliyor aklına süpermiş:)Tombiş elini öperim:)

çok güzel bir çalışma. rakamları öğrenmek eğlenceli hale gelmiş :)) ellerinize sağlık.

10 Mart 2013 22:58

@tubanne ee bğyğk şehir çalışıyor :)) şaka bir yana Ege de büyüsün sen de aktif olarak başla aktivitelere sonra gör bak neler neler geliyor aklına :) Araştırdıkça farklı şeyler üretiyor insan,sevgiler

11 Mart 2013 03:01

Merhaba, çok beğendim bloğunuzu, ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz oğlunuzla, güle güle sağlıkla büyütün inşallah yavrunuzu...benimde 2 kızım var biri ilkokula gidiyor, diğer kızım da 13 aylık şu anda, ben de bir şeyler yapmak istiyorum ama erken mi sizce? blogunuzda oğlunuzun 13 ayına ait etkinlikleriniz var mı?

11 Mart 2013 09:38

@Deniz ve Barışın Annesi canım teşekkür ederim , öpüyoruz kuzuları, sevgiler

11 Mart 2013 09:44

@PeLİn maşallah Allah bağışlansın evlatlarınızı , ne kadar güzel, imrendim size:) 13 aylıkken biz daha çok hazır legolar iç içe geçen küplerle oynadık daha çok, sizde ses şişeleri simli boncuklu şişeler hazırlayabilirsiniz, ayna bu aylarda çok eğlenceli oluyor, hem kendini tanır hem de hareketlerini inceler:)

11 Mart 2013 17:28

etka canım nerden bulurumda bu harflerı kolaylıkla yaparım dıyordum..tam ısabet oldu...tesk...

11 Mart 2013 17:47

@Tuba arık rica ederiz teyzesi işinize yaradıysa ne güzel:) kolay gelsin, sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca