100.000 Olduk :)

9 Ekim'de aktif olarak yazmaya başladığımız Etka'ca dün itibari ile 100.000 sayfa görüntülenmesine ulaşmıştı :)
Vatana millete hayırlı olsun :)
Sayılarla değil tabi ki işimiz
Asıl bizi mutlu eden ; bloggerdan ,Facebook'dan Etkaca ya ulaşanlar, birçok anne baba tarafından yazılmış yorum ve posta kutumuza gelen maillerle doğru yolda olduğumuz hissi :)

5 ay boyunca 158 yazımız yayınlandı :)
158 yazıya 916 yorum yapıldı :)
Hepsinden ötesi
Oğlumuz 5 ay daha büyüdü :)

Her ay buraya Etka'nın gelişimi şükür yazımızı yazıyor olduğumuz için bile iyi ki Etka'ca ya başlamışız diyoruz :)
İyi ki yazmışız ve iyi ki bizi yanlız bırakmadınız :)


32 comments

22 Mart 2013 01:01

Daha nice goruntulemelere,yayinlara,paylasimlara insallah..
Siz cok ozelsiniz..guzelliklerinizin devamini diliyorum..sevgiler.

22 Mart 2013 01:56

tebrikler:)güzel işlerin neticesi bunlar bence.Elinize emeğinize gönlünüze sağlık :)

22 Mart 2013 03:15

MAŞALLAH valla sende ki azim bende olacak ohoooo...
Gerçekten montessoriyi çok güzel bir şekilde sunuyorsun Etka'ya, annesiyle büyüyünce gurur duyacak.
Sevgiler...

Adsız
22 Mart 2013 03:26

MAŞALLAHHH :) CANIM ÇOK SEVİNDİM :) BENDE SİZİN SIKI TAKİPÇİLERİNİZDENİM ZATEN :) HİÇ YOKSA HEMEN HERGÜN BİKAÇ KEZ GİRİYORUM :)HARİKASINIZZ :) TEBRİKLERR :) NİCE GÜZEL GÜNLERE HEP BERABER ULAŞMAK DİLEĞİYLE GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM :)
NOT :(bende yazmaya sizi görünce bir hevesle başlamıştım bunuda belirtmeden geçemeyeceğim :) yaptıklarınızı görünce geç bile kaldığımızı hissetmiştim. ne mutlu ki sizi tanıdım :) iyiki tanımışım :)

22 Mart 2013 11:31

@Değmesin Yağlı Boyaçok teşekkürler yorumunuz çok mutlu etti bizi, görüşmek üzere :)

22 Mart 2013 11:36

@borakusu canım çok sağol :) birlikte daha da güzelleşir herşey inşallah, yorumunla yanlız bırakmadın bizi yine , Bora kuşu öpüyoruz, sevgiler

22 Mart 2013 13:06

ne güzel :)

ben yeni keşfettim ama takipteyim :)

http://mineoskay.blogspot.com/

22 Mart 2013 14:06

:)))) 100.000 miii???? vuhuuuuuu!!!!!!??? harikulade ! boylesi guzel isleri boylesi dogru yapan bir.annenin ve onun sayfasinin bu kadar cok tiklaniyor olabilmesi muazzzam ! senin adina onur duydum! Kİvandim.bi :)
BLogu duzenli tuttugum bir zamqnlar 300 goruntulemede mutlu oluyordum birilerine ulasiyoruz diye hahahaha :))))

Canim arkadasim....Basarilarinin katlanarak ddevamini diliyorum..Bizlere de sevk ve ilham oluyorsun her zaman :) Sevgilerimle ;)))

22 Mart 2013 17:21

@elif sevim ceyhan :)) Sevimcim teşekkür ederiz bu samimi yorumun için sende çok güzel şeyler yapıyorsun Ali Kemal'le hakkını yeme :) bizde evlatlarımızla gurur duyarız onlarla mutlu oluruz inşallah, sevgiler

22 Mart 2013 17:23

@halide kırak gerçekten birbirimizden çok şey öğreniyoruz, ne de iyi yapmışsın başlamakla, zamanla birikecek anılar:) geç kalmadık inşallah daha yolun başındalar, sevgimizle büyüsünler , mutlu olsunlar yeter anne baba başka ne ister ki değil mi :)

22 Mart 2013 17:26

@Mine Gülden Çevik Oskay her zaman bekleriz :) bende sizi ziyaret ettim hüma ile Etka nın yaşları çok yakın ortak paylaşımları olsun inşallah, sevgiler

22 Mart 2013 17:29

@Oyuncu Anne ya sen nerelerdesin kuzum , ne zamandır yazmıyorsun , Minik nasıl Miniğin Miniği nasıl :))
Bu arada sıcak ve içten yorumun için ayrıca çok çok teşekkür ederim, bizde anlamadık ne zaman bu kadar oldu :) ilk zamanlarda aynı heyecanları yaşadık bizde:) hadi ama sende bırakma, o güzel oyunlarını paylaş bizimle tamammı , öpüyorum sevgiler

22 Mart 2013 17:54

:)))) en son bi mailleselim.dedik seninle.ama sanirim adresi yanlis yazdim.cunku mail gelmedi;)))

gordun mu bilmem senin blog hirsizinim bundan sonra;) senin konularina.gore oyun oyniycaz biz de.ins:)))))

minigin minigi ne alemde bilemiyorum;) umarim iyidir:))))
dr kontrolumuze az kaldi;)
biz de ucundan kiyisindan tutacagiz blogumuzun ins ;)
operim mis kokulu etkami :)

22 Mart 2013 19:08

@Oyuncu Anne görmemiştim canım şimdi baktım :) hay hay efendim ne demek , seninde işine yararsa planlar ne mutlu bize :) takipteyiz oyunlarını :)) Allah'a emanet :)

22 Mart 2013 20:26

Tebrikler! Güzel paylaşımlara devam ;)

23 Mart 2013 00:32

Tebrik ederim. Paylaşımlarınız çok güzel beğenerek takip ediyorum devamını dilerim.

23 Mart 2013 03:36

tebrik ederim... paylaşımlarınızı sürekli takip ediyorum... darısı başımıza diyorum ;)

24 Mart 2013 22:15

@Berna teşekkür ederiz, sevgiler

24 Mart 2013 22:16

@Hülya Çoban çok teşekkürler her zaman bekleriz :)

24 Mart 2013 22:21

@begüm öztürk çok teşekkür ederiz tabi ki sizde yaparsınız isteyin yeter ki :)

26 Mart 2013 09:41

Tebrik ederim. Siteniz bir harika. Montessori aktiviteleri ve bloglari ne zamandir ilgimi cekiyor yanliz sizinkisi cok basarili. Benim de 28 aylik bir kizim var. Etka'yla aktiviteleriniz bizim icin de bir referans. Tesekkurler..

26 Mart 2013 20:56

merhaba, biz de takipteyiz. iyiki varsınız...

27 Mart 2013 02:46

Ne güzel..Nice yazılar olsun, tebrik ederim..Blogları seviyorum:))

Adsız
28 Mart 2013 15:13

maşallah size:))

28 Mart 2013 16:18

@SelcenAllah bağışlasın evladınızı :)) içten yorumunuz için ayrıca çok teşekkürler :) her zaman bekleriz :) sevgiler

28 Mart 2013 16:19

@Reyyan minişi
oğlumla evde kendi halimizde yaptığımız çalışmalar başka annelerin başka çocukların da işine yarıyor olması ayrıca çok mutlu ediyor bizi ,sizde iyi ki varsınız :) her zaman bekleriz:))

28 Mart 2013 16:24

@Ada'lı Günler teşekkür ederiz, gerçekten emek ve zaman istiyor blog yazmak :) bizde seviyoruz:))

28 Mart 2013 16:25

@1biranne çok teşekkürler :)

28 Mart 2013 20:53

İyimisiniz canım ya ne zamandır görünmüyorsun alışkın değilim yokluğuna :) Merak ettim Etka mı hasta?

29 Mart 2013 01:51

@elif sevim ceyhan Canım çok saol düşündüğün için :) Etka değil de ben hafif bir grip atlattım, bir önceki çok ağır geçince bunda tedbirimi iyi alayım dedim :))

1 Nisan 2013 02:38

Tebriklerrrr, çok daha fazlasını hakediyor bu blog :)

1 Nisan 2013 17:06

@Esen Can Esencim çok teşekkür ederiz Canım :) hepbirlikte inşallah :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca