Geometrik Şekiller

Yorgunluktan gözler kapanırken yazılıyor bu satırlar
Etka bir kaç gecedir 4 gibi uyanıyor ve 6 ya kadar uyumuyor
Bizden birini de yanında istiyor
Genelde babası ilgileniyor ama ikiside uyuyakalacak üstleri açık üşüyecekler diye bu sefer ben uyuyamıyorum :)
Ahh şu annelik :))
Hal böyle olunca uykusuz geceler bütün enerjimizi bitirdi
Bir an önce yazıyı bitirip çekileyim aradan ben en iyisi :)

Geometrik şekillerle ilgili tekrarlarımızı yapıyoruz

Evde ki hazır yapbozlarla oynadık bugün
Zaten en dar zamanlarda 'oğlum hadi yapbozlarını getiryapalım' diyorum koşa koşa odasına gidiyor Etkacık :)
Seviyor bunlarla oynamayı


Eva süngerden küp şeklinde  Bul-Tak yapbozlar

Tek tek bütün şekillere parmağını bastırarak yerlerinden çıkarıyor sonra da takıyor :)
Bu oyuncak Etkaya doğum gününde Rümeysa arkadaşının hediye ettiği yapboz


O gün bugündür en can kurtaran oyuncağımız oldu
İlk karşılaştıklarında parçalara bir diş geçirme durumu yaşandıysa da neyse ki bu durum fazla sürmedi :)

Bu da ahşap Bul-Tak yapbozumuz
Şekillerle arıların gövdeleri oluşturulmuş

Çok sevimliler değil mi :)

4 comments

14 Mart 2013 04:18

yap -bozlara bayıldım çok işlevsel ve dayanıklılar arkadaşınız çok başarılı bir hediye seçimi yapmış onu da kutlarım sevgiler..

14 Mart 2013 20:46

2li yaşlarımıza geri döndüm bu hediyeler bi harika maşallah oğluşunuzada:))

14 Mart 2013 22:54

@Fatos özgür teşekkür ederiz,gerçekten öyleler her koşula dayanıklılar nelere maruz kalmadılar ki :)

15 Mart 2013 01:12

@ikra teşekkür ederiz İkra ne kadar güzel bir isim , öğretmenliğimin ilk yılında bir öğrencim vardı İkra zehir gibiydi, İkra demek oku demek derdi hep, bende o günlerime döndüm:) kırayı öpüyoruz sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca