Gökkuşağı Tepsisi

Daha önce başka bir çalışmada kullanmıştık bu kutuyu

Şeritler halinde kesilmiş elişi kağıtları da yapıştırılabilir ama ben daha pratik olması için bilgisayarda bu şekilde hazırlayıp A3 çıktısını aldım ve tek parça olarak direk kutunun içine yapıştırmıştım :)


Kutumuz hazır nazır kilerde rafta aktiviteye sıkıştığımız Etka'nın eve ve çekmecelere sardığı anda kurtarıcı olarak bizi bekliyor :)

Bugün geometrik şekilleri çizmek için çıkardık gökkuşağı kutumuzu

Bu sefer çok fazla ilgilenmedi Etka Bey :)
Eline tuzun yapışması hiç hoşuna gitmedi :))
Bir kaç daire çizip bıraktı :)

Öğlen uykusundan sonra da aylar öncesinde hazırladığım ve hem renkler hem geometrik şekiller için kullandığımız kartlarımızı gruplandırmaya çalıştık
Kartları kalın mukavvadan kesip elişi kağıdı ile kaplamıştım
Kenarlarına da bant çekince daha da sağlam oldular :)

2 comments

20 Mart 2013 21:27

Biz aynı şeyleri mi düşünüyoruz :) Aynen bu şekilde Gökkuşağı tepsisi hazırladım bende :)

20 Mart 2013 21:38

@elif sevim ceyhan aktiviteler Montessori kaynaklı olunca benzer şeylere rastlamak da kuvvetle muhtemel :))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca