Sayı Kadar Nesne Eşleştirmece :)

Pinterest 'te gördüğüm bir trafik lambası ile başladı bu oyuncağın hikayesi
Bir kere fikir çok güzeldi  ve değerlendirilmeliydi :)
Ne yapsam nasıl yapsam neyde kullansam derken ortaya böyle bir şey çıktı
Peki nasıl yapıldı :
Siyah dikdörtgen keçenin üzerine daireler kesildi,onların üzerine de rakamlar
Ve hepsi tek tek sıcak silikon ile yapıştırıldı
Silikon tabancamı bu gün aldım ve her şeyi yapıştırasım var :)

Keselerde yine renkli keçeleren kesilip dikildi
Keselerin içinde  patlama süresi dolmuş (bayatlamış)  mısırlar var :)
İşte bu kadar :)

Nasıl oynanır :)
Renklerin üzerinde ki sayı kadar keseyi dairenin içine atıyoruz.

1 için 1 tane yeşil, 2 için 2 tane sarı, 3 için de 3 tane kırmızı kese diktim
Böylece renk eşleştirmesi de yapılabilir

Geçen haftalarda diktiğimiz soğanlarımızın akıbeti :)
2 defa salatamıza lezzet kattılar,
Ve bu son hali :)

23 comments

16 Mart 2013 00:37

Etka senin blogun artik bizim icin daha da bir anlam kazanmaya basliyor cunku oglum buyuyor ve ufak ufak aktivite zamanlarimiz yaklasiyor.bu arada nasil yetisiyorsun bu kadar aktiviteye,hayranlikla ve imrenerek takip ediyorum.

16 Mart 2013 01:02

ah o sıcak silikon ne güzel bir icattır.Hani Cem yılmaz ın cep telefonu olmadan önce napıyomuşuz esprisini onun için kullanır dururum:)))

16 Mart 2013 01:46

Soğanlar ne güzel büyümüş:)Trafik lambası çok güzel olmuş,keçe işinde çok başarılısın,çok muntazam kesiyorsun,hadi bakalım silikon tabancan hayırlı olsun,bol bol kes yapıştır,Etka'ya böylesi güzel etkinlikler hazırla biz de öğrenelim:)

16 Mart 2013 04:12

Oyuncak çok güzel olmuş elinize sağlık Etka keyifle oynasın. O yumuk ellerin değdiği soğanlar kat kat lezzet katar daha bir çok salataya
Sevgiler..

çok güzel olmuş, çok profesyonelce hazırlanmış. ellerinize sağlık.

17 Mart 2013 14:52

@burcu kahraman :) Kaan büyüyomusun sen teyzem maşallah sana :) canım günü planlarsan hepsine yetişiyorsun,sabah kahvaltıdan sonra temizliğimi yapıyorum sonra zaten uzuunn gün bize kalmış oluyor:)

17 Mart 2013 14:54

@Fatos özgür Fatoş sorma canım ya hakkaten öyleymiş daha öncede kullanmıştım ama memnun kalmamıştım bu son aldığım mestetti beni :)elimden düşmez artık :)

17 Mart 2013 14:56

@tubanne Pek bi tatlı soğanlarımız teyzesi :) Tubacım beğenmene çok sevindim,yazdıklarını okumak mutlu etti beni :) aklıma düştükçe yapıyorum bişler faydalı olursa ne mtlu :) sevgiler

17 Mart 2013 14:57

@Hülya Çoban Aynen canım çok lezzetli :))

17 Mart 2013 14:59

@Deniz ve Barışın Annesi çok teşekkürler beğenmene çok sevindim canım, öpüyoruz oğlanları :))

Adsız
18 Mart 2013 05:39

Merhaba;
Ben Gülsüm. Benim de Etka'dan 12 gun küçük bir oglum var. Blogunuzu keyifle takip ediyorum. Oglumla da elimizden geldiğince planınızı uyguluyoruz.
Acaba etkinliklerinizde kullandığınız rakam kalıplarını bizimle paylasabilir misiniz?

18 Mart 2013 17:35

Merhaba Gülsüm hoşgeldin:)Allah bağışlasın evladınızı, planlarımızı uygulamanıza çok sevindim:) mail adresini yazarsan canım kalıpları göndereyim , görüşmek üzere

19 Mart 2013 16:42

Vallahi helal olsun arkadaşım, bir oyun için bunca emek, bunca dikiş, nakış :) Önünde saygıyla eğiliyorum ve bir kez daha tekrarlıyorum, apartmanda ev boşalırsa haber vereyim mi, bizim apartmana gelir misiniz, Etka'yı Ali Deniz'in oyun arkadaşı yapar mısınız ;)
Sevgiler, öperim kuzuyu

19 Mart 2013 23:50

@Esen Can :)) Esencim güldürdün beni :) Estagfirullah ya deme öyle ,boş vakti değerlendiriyorum ne yapayım :) bu sayede dikişi de sevmeye başladım :) Bizim gelme işi biraz uzar gibi de sen gönder Ali Denizi oğluma bir abi arkadaş hiç fena olmaz :)

şule
11 Nisan 2013 09:45

@Etkacakomşuluk teklifini ilk yapan benim sanıyordum kim istemezki böyle bir komşuyu çocugunuz yada çocuklarınız etkayla oynarken sizde annesiyle bir bardak sıcak çay eşliğinde hangi güzel alemlere yol açarsınız kim bilir:)

11 Nisan 2013 10:22

@şule Ablam âmin diyeyim başka ne denir, yanınızda olmak dünya nimetlerinden bizim için, dua niyetine geçsin inşallah :)

şule
12 Nisan 2013 11:25

inşaallah hocam.biliyorsunuz en büyük kızım sizin öğrenciniz olamadı yaşı itibariyle buyüzden çok üzülüyorum ama ikinci kızım çok şükür öğrenciniz oldu sizinle açtı gözünü tabiki üçüncü kızımda haftada bir gün bile olsa o şansı yakaladı ve onunda ilk öğretmeni oldunuz .bişkekten ayrılırken ençokta sizin gibi bir öğretmenden (arkadaştan kardeşten ......)ayrıldığıma üzülmüştüm ama Rabbimin şu güzel nimetine bakınki dördüncü kızımada bu vesileyle öğretmenlik yapmpış olacaksınız çok şükür henüz 8.5 aylık zaten benimde çalışmalarınızın bi kısmını hazırlamam 2 yaşını bulur sanırım:)))malum beceri ve zaman konusu.ikiside bende çok yok dediğim gibi sizi daha gurbete ayak basarbasmaz karşıma çıkaran sonra yine burda buluşturan rabbime binlerce şükürler olsun.

14 Nisan 2013 22:08

@şule Ablacım kaç gündür size ne yazsam diye düşünüyorum,ama yok yazdıklarınıza cevap bişey bulamıyorum, Allah sizden razı olsun,kızlarınıza hayırlı huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah, bizleride zannınıza layık eylesin,sevgiler...

Adsız
23 Nisan 2013 03:46

bana da gomderebilir misiniz.elifyavuz22 @hotmail .com

Adsız
23 Nisan 2013 20:58

Mrb bnm 13aylik kizim var egitici oyunlar ararken szn siteniz ckti karsima allah cikartti cok cok bgndim bebefinizi allah bagislasin faha fzla etkinlik yapin bnde smdiden hazirlanmak istiyorum nlr yapmaliyim szce bide elinizdeki kaliplari gonderir misiniz
selda_demir_90@hotmail.com

29 Nisan 2013 19:29

@Adsıztabiki ginderirim :) mail adresinizi aldım en yakın zamanda mail atarım inşallah:) sevgiler

29 Nisan 2013 19:31

@Adsız Çok teşekkür ederiz hoş geldiniz her zaman bekleriz :) Allah bağışlasın evladınızı size en yakın olduğu en çok ihtiyaç duyduğu dönemler :)bu dönemde evladınızla Sıcak bir bağ kurmanız temennisiyle :) Sevgiler

14 Mart 2014 02:42

çok güzel olmuş elinize sağlık keçe çalışmaları yapmak keyifli gerçekten..bende şimdilerde keçelerle uğraşıyoruım badi ve kapı susleri hazırladım bakmak isterseniz burada :) http://azraecrin.blogspot.com.tr/

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca