Keçe Otoyol (Renk Eşleştirme )

Ev okul planımızda yapacağımız aktiviteleri genelde en geç bir gün öncesinde hazırlamış oluyorum
Değilse çok zor oluyor benim için
Hadi olmadı yapamadım en kötü ihtimalle Etka öğlen uykusundayken ben de iş başında oluyorum :)
Bugün o da olmadı :)
Çünkü ben tamamen unutmuştum otoyol yapacağımızııı, yaa
Oğulcuk öğle uykusundan uyandı yemeğini yedi 
Ancak o zaman aklıma geldi :)
Hemen çıkardım keçeleri :)

Zannettiğimden çok çok daha pratik oldu
Google görsellerde de  ' keçe otoyol' diye aratınca Oyuncu Anne ve Hilal Timur'un çalışmaları çıkıyor
Benimde az çok bi şekil oluşmuştu kafamda.
İlk önce zemin için gri keçeyi çit taraflı kesip içine elyaf koyup kenarlarından diktim
Diğer bütün parçalar renkli kepçelerden kesilip yapıştırıldı
Bütün hepsi yapılması 1saat falan sürdü

Burda ve burada ki denemelerden sonra daha az yer kaplayan ve daha dayanıklı bir otoyolumuz var artık ,ne mutlu :))
Gerisini de  resimleriyle Etka anlatsın artık:))

E  ne diyelim yolun açık olsun Oğulcuk :))






7 comments

Adsız
13 Mart 2013 00:39

çoook sevimli olmuş, en kısa zamanda denemeliyim.
Kırılmaya son

Adsız
13 Mart 2013 00:40

İsim yazacak yeri bulamadım özür dilerim bu arada Nuran ben

13 Mart 2013 00:52

:) rica ederim Nurancım:)) deneyin sizde iyi eğlenceler şimdiden,sevgiler

13 Mart 2013 02:50

Gerçekten çok güzel olmuş elinize sağlık.

13 Mart 2013 04:57

@nurcan çok teşekkür ederim Nurcancım, beğenmene sevindim, en çok da az yer kaplaması ve kullanışlı olması taktirimi kazanmasına yetti doğrusu:)) bende senin ahşap boyamalarına bayılıyorum, aklımda bakalım:))

Keçeden otoyolunuz çok güzel olmuş hem zevkli hemde zihin çalıştırıcı bir aktivite:)

14 Mart 2013 08:33

@Ada ve biz(ama ıssız değiliz) teşekkür ederiz söz konusu araba olunca eğlencesi de katlanıyor tabi

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca