Ne Yapsak Karmaşası!!

Gectigimiz hafta Cumartesi akşamı Sevgili Dostum Gülhan hocalarda 5 sevdiğimiz aile ile kalabalık ve bol çocuklu bir çay,muhteşem ikramlar ve meyve faslımız olunca'
Pazar miss gibi temiz havayı değerlendirelim diye iki aile toplaşıp piknik telaşlarında olunca ve eve geç gelince,
Etka'nın banyosu,yemeği,uyuması derkeeen annenin pili bitinceee bu hafta için plan yazamadıııkk!!


Aslında yapacaklarımız aklımdaydı ama iki gündür kafamı bir türlü toparlayamadım.
Sürekli Etka'ya sorup durdum 'oğlum bugün ne yapsak?' cevap: ıhhh ıhhhhh:)) ama hangisi aklımda  o kadar çok 'ıhhh ıhhhh, var ki:))

Bu soruyla geçti Pazartesi gunümüz.. Bos durmadık,temizlik yaptık,Etka'nin odasını düzenledik.Gün boyu her fırsatta sarıldım oğulcuğuma:))

Akşam misafirimiz geldi,çay içtik,elmalı turta yedik..
Bişkek'te ki ilk karın keyfini çıkardık :))
Ama Etka ile aksam babası gelince gözlerini kısıp göstereceği bir faaliyet yapamadık..
Ve ben dün bir kez daha anladım ki; ben yazmadan yapamıyorum. Kafamın içinde herşey dönüp dururken birtanesinden başlıyamıyorum.
Gecikmeli de olsa planımızı yazdık ve dün itibariyle uyguladık :))
Sevgiler

4 comments

14 Kasım 2012 17:00

Gayet aktifsiniz zaten arada mola vermek de gerek :) Hem günlük ev işleri de onlar için birer aktivite :)

14 Kasım 2012 21:43

Kendiliğinden gelişen bir mola oldu bu aslında
Cok yogun bir hafta geçirdik misafir,temizlik,biz biryerlere gittik..
Etka aktivite yapalım istiyor aslında ama ben cok yorgun hissediyorum. Gecer elbet:))

19 Kasım 2012 03:08

Ben de yazmadan yapamiyorumm :) Duzenli aktivite icin plan sart gercekten. Arada annelerinde dinlenmeye ihtiyaci var, sıkma canini :)

19 Kasım 2012 11:27

Sevgili Pınar öncelikle kürdanla meyve sunumu fikrin sayesinde oğlum bir orta boy Mandalina ve kivi yedi:)) blogunda yazdım,çook teşekkürler.
Gecen hafta dinlenmiş olduk ailecek:) oyuna devam!

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca