Dikkat:Banyoda Sanat Var:)

Salı Renk günü..
Yani SARİ günü.
Hayatında sarıya belki de hiç yer vermeyen ben yaklaşık 3 haftadır iyiden iyiye samimi olduk kendileriyle.
Sarı oturur sarı kalkar olduk:))
Diğer renklerde de iç içe tabi Etka. Oyuncakları legolari rengarenk. Ama içlerinden Sarı olana dikkatini çekiyoruz,e çünkü 'sarı' yı öğreniyoruz...


Tıraş köpüğü ile boya hazırlamaya bayılıyorum. Kıvamı o kadar guzel oluyor ki..
Ve hissi:)) puff puff..Etka'ya bak oğlum böyle yap söyle yap derken bizde arada istifade ediyoruz:))



Etka cok eğleniyor bu teknikle..
Avuçluyor boyayı,ellerinin içinde sıkıyor,parmaklarının arasından köpüğün kaydığını hissediyor ve daha sayamadıklarım:))



Denemeyi düşünen varsa kesinlikle leke yapmıyor,elde iz bırakmıyor,kokusu yikandiktan sonra kalmıyor ..şiddetle tavsiye edilir yani:))
Bol köpüklü bol eğlenceli Duyusal aktiviteleriniz yanınıza kâr kalır :))



Bu da sanat eserimizin bitmiş hali:)

Bu kağıt parçası Bayram Çiçeğimin ambalaj kağıdı. 

Üzerine renk ve doku olsun diye kırmızı iple bi' şekil vereyim dedim:) böyle bi'şey çıktı ortaya..

9 comments

21 Kasım 2012 03:49

Çok güzel olmuş.Ama sanırım banyo geniş olmalı bunun için, yaz olsaydı balkonda keyifli olurdu.

Adsız
21 Kasım 2012 05:02

Çok eğlenceli görünüyor. Traş köpüğünü nasıl boyuyosun?

21 Kasım 2012 14:05

Sulu boya ,parmak boyası,oyun hamuru ve bu tıraş köpüğü boyasını gıda boyası ile renklendiriyorum. Sıvı yada toz farketmez, aktarlarsa bulabilirsin. Sevgiler:))

21 Kasım 2012 14:09

Ceydacım bizim turk usulü banyolarımız daha geniş aslında. Burda banyolarda zeminde gider borusu bile yok.suyu dökeyim tertemiz yıkayayım olmuyor yani,siliyoruz mecburen:/
Duvar ve boyayı koyması icin küçük bir tabure yeterli:))

Adsız
21 Kasım 2012 19:26

Cok guzel olmus aktiviteniz. Bizim de ne zamandir tras kopugumuz kenarda bekliyor, harekete gecmek icin bir isaret olabilir misiniz acaba? :) bu arada ismini bilmiyorum:(

21 Kasım 2012 22:11

Canım cok tesekkur ederim. Hadi sizde yapın,senin uretkenliginle neler çıkar ortaya kimbilir.Heyecanla bekliyorum

Adsız
7 Ocak 2013 05:54

bu etkinliğiniz aklımdaydı zaten ve bugün yaptık :) çok eğlendik mutlaka tekrarlayacağız :) resimlerini de koyacağım bloğuma :) bu sayfanızada bir link vereceğim bilginiz olsun :)buarada bütün etkinliklerinize bayılıyoruz ve uyguluyoruz bizde :)acayip ilham kaynağı oluyorsunuz çook teşekkürler herşey için :)

12 Ocak 2013 13:33

Faydalı oluyorsa ne mutlu bana:) eğlenmenize çok sevindim kirlenmek güzeldir:) temizlemek temizlenmek daha güzel :) hepsini bir arada yaşıyoruz işte ne güzel Değilmi :) linki bekliyorum bu arada

Adsız
13 Ocak 2013 08:31

kysura bakmayın yeni gördüm cevabınızı :) gerçektende kirlenmek güzelmiş :) yeni farkettik bizde :)birazda sizin sayenizde tabi :)
http://efeevokulunda.blogspot.com/

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca