YA-PA Resimli Kart Sözlük (MY MAGIC DICTIONARY)

Yıllaaar öncesinde kendi öğrenciliğimde gelecekte ki öğrencilerim için ( karmaşık bir cümle oldu:))  aldığım biriktirdiğim bir çok materyali şimdi oğlum icin kullanıyorum. 
Ne mutlu. O zamanlar bunu biri söylese güler geçirdim.
Zaman zannettiğimizden daha hızlı,akıp geçtiğini bile farketmiyoruz.



Sevgili Özlem Hocam'ın Kırgız çocuklarla öğretmenliğime renk getirecek guzel hediyesiydi bu set.İlk yıllarımda kullandım araya mecburi izin girince evlat yarısı yeğenlerim Furkan ve Onur Orhan'da kaldı. Birazcık onlar ilgilendi. Bu yaz  da Onur Orhan Abi'si kendi masal kitaplarını ve Resimli sözlük setini Etka'ya devretti.


9 farklı kategoride kartlar var. Her bir kategori 20-25 karttan oluşuyor. 2-4 yas için oldukça ideal! Etka'nın  da gözdelerinden ; resimleri renkleri cok guzel kartların.


Yapacak hiçbirşey bulamıyorsam çıkarıp kartlara bakıyoruz. Renklerini ne ise yaradıklarını,nasil ses çıkardıklarını vs. Konuşuyoruz.


Kartları tek tek kutuya yerleştirmeyi cok seviyor Etka Oğlan:))


Hazır bügün de Aşûre günü, ben mutfakta oğlum da odasında yapmışız Aşûreleri :))

2 comments

Adsız
29 Kasım 2012 14:59

oğlun büyüdğünde onun için yazdıklarını payşaştıklarını görünce ne mutlu olucaktırr kimbilir.. :)

30 Kasım 2012 06:23

Bu düşünce o kadar heyecanlandiriyorki bizi anlatamam. Bu yüzden yazdıklarımıza iki kat özen gösteriyoruz,hiçbir logo tanıtım vs paylasmiyoruz.
Bunu hic tanımadığımız birinden duymak ayrıca mutlu etti:)) cok teşekkürler , görüşmek üzere

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca