Çekirdek Aile Ağacımız :)

Bugün akşam babamızı beklerken yaptık bu ağacı.


Aslında akşam ailecek yaparız diye düşünmüştüm ama babamızın eve 20:30 da gelişini beklerken  oğlumla başbaşa yapmış olduk. Babaya da sürpriz oldu :)


Önce boş kalın bir kağıda ağaç çizdim. Kaymaması için masaya yapıştırdım.
Etka ağacı yeşil parmak boya ile boyadı.


Ağacın gövdesi için kağıt rulo kullandık.
Ruloyu kahverengi markerla boyadı Etka. Biraz boyadı biraz kalemi içinden geçirdi e bende bi' el attım derken gövdesini de tamamladık. 
Etka öğlen uykusundayken renkli eva süngerlerden 3 renk çiçek kesip ortalarına fotoğraflarımızı yapıştırmıştım.
Çiçekleri tektek Etkaya verip arkalarına yapıştırıcı sürdük ve ağacımıza yapıştırdık.
Rulonun orta noktalarından karşılıklı makasla çizikler yapıp ağacın yeşil kısmını bu çiziklerden geçirerek Aile Ağacımızı tamamladık.
Aile ağacımız 3 çiçek açtı :)
Anne,Baba,Etka:))



4 comments

27 Kasım 2012 02:00

Bayıldımm, cok güzel olmuş. Elinize sağlık

27 Kasım 2012 13:38

Cok tesekkur ederiz.. Çekirdekcik ailemizin soy ağacı:))

27 Kasım 2012 21:49

Canım çok güzel olmuş mutlaka biz de yapacaz :)

28 Kasım 2012 13:49

Etka Baba hayranı olduğu icin aile teması cok eğlenceli gecti bizim icin gercekten. Deneyin muhakkak,merakla bekliyorum:)
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca