Su Şişelerinden Misket Yuvarlamaca (Bottle Marble Runs)

Etka uyuyorsa
Baska bir işim de yoksa
Kesin Pinterest 'te dolaşmanın keyfini çıkarıyorum,tabi elimde not defterim:)
Güzel bir gündü  bu oyunu Pinterest'de bu sitede gördüğüm gün.

 

Zaten içimden bir ses 'boş şişeleri atma' diyordu:))
Bugün de hazır hava yağmurlu,babamızın ayağı alıçıda ( ki öyle olmasa yağmurlu demezdik) gibi sebeplerle  evden çıkamadık..
Hâl böyle olunca dolapta duran şişeleri çıkardık.


Babamız önce mimarîsini çizdi oyunumuzun.
Sonra şişeleri kesti bir bir..
Etka'nin odasının kapısının :) arkasına yapıştırdık.

   

Ama inanılmaz eğlendi Etka..
En yukardan babasının attıklarını izlerken ki heyecanını anlatamam..


 Yarın şişelerimizi biraz süsleyelim diyoruz, sevdik biz yeni oyuncağımızı:))

Kazanımlar: Nesne Devamlılığı, El Göz Koordinasyonu,Sebep-Sonuç İlişkisi




16 comments

5 Kasım 2012 03:40

valla elinized sağlık, yaa ben çözemedim bu pinteresti, nasıl buluyorsunuz bu oyunları, ben bakıyorum ama birşey bulamıyorum, ya da biryerlerde bir yanlış yapıyorum :)

5 Kasım 2012 13:48

,farklı farklı sitelerden pin edilmiş resimler olduğu icin çok zengin bir uygulama pinterest.
Bilemiyorum ki şimdi :))

6 Kasım 2012 00:40

cok guzel olmus ellerinize saglik, ben de yapmak istedim gorunce. Ayrica sizin kapak acma-kapama oyuncaginizdan yaptik ve oynadik :)

6 Kasım 2012 01:19

Çok sevindim gercekten,resim yukledinizmi bloğunuza. Bişkek de wordpress uzantısı açılmıyor bazn. Maille takip ediyorum ama rastlamadım. Çok merak ettim şimdi:))

26 Kasım 2012 01:01

çok güzel olmuş gerçekten,ben de öğrencilerime yapmalıyım..

26 Kasım 2012 04:09

Canım benim cok tesekkur ederim. KEsinlikle yap bayılacaklar hatta bir kaç aşamalı yapabilirsin ,Etka'ya gore boyları uzundur onların:)) her zaman bekleriz sevgiler

Adsız
30 Kasım 2012 03:54

merhaba;
blogunuzu çok beğendim, yaratıcılığınıza hayran kaldım..bir iki sorum olucak..
1-bu şişeleri nerelerinden deldiniz? hepsi birbirine bağlantılı mı? yukarıdan atılan misket en alttan mı çıkıyor?
2-kart yiyen kutuyu yaparken nasıl bir kutu kullandınız? kolay bulabileceğimiz bir şeymidir?
yasemin

30 Kasım 2012 16:00

Gecikme icin özür diliyorum.
Şişelerin hepsini alt kısmından kare seklinde bıçakla kestik. Ustteki şişenin ağızi alttakinin (birsonrakinin) kesik ucuna gelecek sekilde kapıya yapıştırdık. En üstte ki sise de de kesik var ordan biz atıyoruz yada Etka'yı kucağımıza alıp attırıyoruz. Onun yetişeceği yerde de var kesik.
2. Soru icin: kutu gecen yıl aldığımız buhar makinasının kutusu. Ama herhangi bır kutu da olabilir. Daha once de cici bebe kutusundan yapmıştım daha küçüktü Etka ozaman.
Üstten bıçakla kartın geçeceği kadar bir kesik açman yeterli canım
Sevgiler

Adsız
1 Aralık 2012 04:34

çok teşekkür ediyorum cevaplar için,çok açıklayıcı olmuş...hemen yapmak ve oğluma oynatmak istiyorum...çok blog takip etmem ama ilk defa bir blogun fanatiği oldum diyebilirim...
elinize emeğinize sağlık..arada sorularım olucak inşallah sıkmam sizi...
yasemin

3 Aralık 2012 01:05

Açıkcası ben yazdıklarımı okuyunca cok karmaşık geldi,anlatabilmişsem ne mutlu:)
Şimdiden iyi eglenceler
Guzel görüşlerin icin ayrıca tesekkur ederim canım
Aklına takılan her şeyi sorabilirsin fırsat bulunca muhakkak cevaplarım

25 Aralık 2012 15:39

Ben bunu tuvalet kağıdı rulosundan yapıyorum, daha zahmetsiz oluyor.

25 Aralık 2012 15:41

Ama gerçi o zaman içi görünmüyor :(

25 Aralık 2012 23:17

buse evet canım onuda bir kaç sitede görmüştüm ama hem evde fazlasıyla boş şişe vardı hem de göze daha hoş geldiği için bunu yapmıştık :)bu da çok zahmetli değil ya şişeleri kesip yapıştırıyorsun okadar :) ya da babamız yaptığı için bana kolay geldi :))
sevgiler :))

Adsız
10 Ocak 2014 01:42

hangi yapıştırıcıyı kullandınız acaba. sağlam olması için sıradan bir yapıştırıcı yeterli olmaz sanırım. tutkal falan mı? bu arada çok güzel bi çalışma olmuş. elinize sağlık.

13 Ocak 2014 23:39

@Adsız güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim . Kalın koli bantı ile yapıştırmıştık.birkaç defa sarınca sağlam oldu,sevgiler :)

13 Mart 2014 00:18

merhaba,
sizin bloğunuza ve yaratıcılığınıza hayranım.ben okul öncesi öğretmenliğinde okuyorum ve 27 aylık bir kızım var her ikisi için de bloğunuzdan faydalanıyorum. bir materyal hazırlamam gerekiyor ve sizin fikrinizi almak istiyorum.36-48 çocuklarının bilşsel gelişimine yönelik artık materyallerden orijinal olması gereken bir materyal ödevim var.günlerdir bunu düşünüyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.
sevgiler...

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca