Sarı Sarı Sarı Sarı Sapsarı :)


Ayyy ödül aldıktan  sonra bir rehavetine kapıldım anlatamam yani:) 
Nobel almış gibiyim :)))
Ama bu halle nereye kadar!!!
Öğleden sonra şööyle bi' sirkelendik oğulcuğumla

Ne yapsak ne yapsak derken bulduk bişeyler 
Malum sonbahar..Sarı renge bu çalışmayla küçük bir giriş yapmıştık.
Bugün biraz daha devam ettik..


Sarı gıda boyası- nişasta-su karışımı ile biraz boya hazırladık..
Etka'nin en çok sevdiği 'karıştırma' işini O'na bıraktım.

Kilitli buzdolabı poşetine biraz düdük makarna doldurduk ve bir kaç kaşık boya ekledik. 
Poşeti kapatıp Etka'ya verdim. Karıştırdı,savurdu,attı,yuvarladı derken boyanın makarnalara nufûz etmesini sağladı..


not:bu aşamadan önce çekilen fotograflar fazla hareketten bişeye benzemediği için ekleyemedim


Makarnaların kurumasi için borcam tepsiye dizip fırınladık..
Etka bey meyvesini yedi uyudu uyandı çorbasını içti vee makarnalar hazırdı..


İpe dizdi önce 4-5 tane
Sonra makarnaları masaya döktü tabağa transfer çalıştı..
Masadan bi' tane bi' tane yere itti parkeye düşüşünü seyretti..
Çatır çutur bir kaç tane yedi:)))




Bunlar yakalayabildiğim bi kaç kare..
En son halının üstüne yaydı hepsini..
Baktı baktı ve gitti:))
Gel oğlum birlikte toplayalım dedim..
Biraz yardım etti ve anneye devredip uzaklaştı.
Böyle durumlarda her seferinde ' peki şimdilik senin yerine ben topluyorum' diyorum..
İnşallah bir gün benim yerime de O toplar:)))
Kazanımlar : İnce motor kas gelişimi, El göz koordinasyonu, Sebep-sonuç ilişkisi
Renk kavramı ( sarı )




4 comments

17 Ekim 2012 19:39

Çok sevdim bloğunuzu :) Okuduklarınız arasında olan otobüs tostos bizim de kızımla favorilerimizden :) Makarnalarla yaptığınız etkinlik çok hoşuma gitti kızımla en kısa zamanda biz de yapacaz :) sevgiler..

17 Ekim 2012 20:30

Beğendiğinize çook sevindim. Çok teşekkür ederiz. Çok yeniniz biz daha,yorumlarınız bizi umutlandiriyor:))
Çok'lu cümleler zincirinden sonra unutmadan sorayım kızınız kaç yaşında :)

17 Ekim 2012 23:23

Kızım 38 aylık oldu :) ama bizim böyle masa başında uzun süren faaliyelerimiz pek olmuyor,çabuk sıkılıyor ne yazık ki..o yüzden bu tarz etkinlikler yapan anne çocuk blogları daha çok hoşuma gidiyor :) Ben de beklerim..sevgiler.

18 Ekim 2012 01:04

Bizimde çok uzun sürdüğü söylenemez aslında:) genelde baslangictaki amaç ile sonuç arasında pek bı bağlantı olmuyor:))) kart kumbarasinin basina gelenler gibi:))
ama neresinden tutarsa kârdır diyorum. Yılmadan ama sıkmadan devam:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca