Keçe Çalışmalarım 'II'

Sevgili Esra:) bu keçeleri sana ithaf ediyorum:))
Benzer ve daha fazlası 10marifet' te mevcuttur arkadaşlar..


Keçe taşıtlar temalı kapı süsü :) kalıpları internetten bulup kağıda kopya edip sonra tek tek parça parça keçelere çıkarıyoruz. Ben bunları yapıştırmıştım. Dikilebilir de :)

Keçe diyarında yaşıyoruz ama ben tek bi' parçasını bile atmaya kıyamıyorum.



Bunlarda O atmaya kıyamadıklarımda:) farklı büyüklüklerde daireler kesip mozaik olarak yapıştırmıştım. Bir yıldan fazladır Etka'nın odasında duvar süsü olarak bulundular ama artık yerlerini sayılarla ilgili bir çalışmaya bırakacaklar:) çook yakında :))


Balıklarda deniz temalı  Boy Ölçer'den geriye kalanlar:)



Seviyorum bu hayvanı:) Güzel bi' duruşu var :))


10 comments

Nuran Kurt
16 Ekim 2012 09:42

Güzel bir geridönüşüm çalışması yapmışsınız.Keçeyi nerede bulabiliriz acaba.

16 Ekim 2012 09:49

Çok teşekkür ederiz beğendiğinize sevindim.. Biz Kırgızistan da keçe diyarında yasıyoruz. Ama Türkiye de bulmak daha kolay. Hobi malzemeleri satan yerlerde vardır diye tahmin ediyorum
Herzaman beklerim...

16 Ekim 2012 13:41

güzel bir kasaba olmuş güle güle oturun devamını meerak ettim bende
Sevgiler

16 Ekim 2012 14:13

Tesekkur ederiz:)))Siz arada bı tıklayın yakındır bitirmem..

17 Ekim 2012 02:27

yaa bende yapmak istiyorum. dostumm sen çalışmalara devam et bize örnek olsun keçeyi bulunca ne yapsam diye düşünmeyeyim :)

17 Ekim 2012 04:34

:))) ollduuu bee yaaaa:))))
Melekler çıkmazı:))) aklıma geldikçe gülüyorum :))) unutulurmu iç bee yaaa:)) ben de ki de iş yani:))))))))

Adsız
19 Kasım 2012 03:03

hani metehanın kapı süsüüüüüüü:( hazırdı, ismi yazılacaktı sadece

19 Kasım 2012 11:43

Canım ben onu metehana hediye yaptım. Tabi ki duruyor. Ama getiremedik bu yaz turkiyeye. Öyle bir gelişimiz vardı ki aklımda ki tek şey Etka'yı doktora goturmekti:/

Adsız
19 Kasım 2012 14:18

biliyorum canım benim... geçmiş olsun hem de çooook büyük geçmiş olsun... sen bişey demeyince sormak istedim... kapımız boş, onu bekliyoooo... başka hiç bişey düşünmedim...

19 Kasım 2012 14:23

Evet çıkmış aklımdan. En yakın zamanda ismini yazıp göndermeye çalışalım ins:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca