'El' Emeği Sonbahar Ağacı

Sonbahar geldi gidiyor, hatta dün Bişkek'te kar yağdı :))
Bugün bahar gibi güneşli tertemiz bir gökyüzü.
Biz de bir türlü fırsat bulup doğru düzgün bir sonbahar calışması yapamamıştık.
Yapamadık ama boşta durmadık bu arada :) boool bool Etkamızın sonbaharı göreceği dokunacağı hissedeceği yerlere götürdük:) bizzat olay yerinde inceledi :)))

Bugün sabah evdeydik bizde önce kitabımızı okuduk resimlerine baktık..

Sonraa,
Boş bir kağıdı kahverengi ile boyadı.
Elinin kalıbını çizdim. Minnak parmaklarının da :)) oyy maşallah yer annesi yaa :))))
Makasla etrafından kestim ve ağacımızın gölgesi oluşmuş, oldu..
Geçen akşam babasıyla yaptıkları Sanat Eserinikullanarak yapraklar çıkıp kestim..
Önce gövdesini yakıştırdık sonra yaprakları.

Birkaçına ben yapıştırıcı sürdüm Etka yapıştırdı birkaçına da O sürdü ben yapıştırdım.

Böylece ilk uzun soluklu el-işi faaliyetimizi tamamlamış olduk..


Bu da annenin çok sevdiği simli eva süngerden kesilmiş yapraklı hâli:))
Unutmadan bu çalısmayı türk ve yabancı sitelerde gördüm ama adlarını  hatırlayamadığım için kaynak veremiyorum.hakkınızı helal edin :)


1 Yorum

Adsız
21 Aralık 2012 14:24

Merhaba aktiviteleriniz çok güzel. bende takip ediyorum. Benim oğlumda Etka ile hemen hemen aynı yaş sanırım.Oğlum dün itibariyle tam 23 ayı tamamladı. Ben birşey sormak istiyorum. Çalışma masanızı nerden aldınız çok beğendim ama nette ona benzer birşey göremedim.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca