Keçe Çalışmalar 'I'

Keçeye merakım tiryakihobi.blogspot.com sayesinde oldu diyebilirim.
Etka'nın odasını hazırlama heyecanıyla araştırmalara başlamıştım. Tiryakihobi ile de bu dönemde tanıştım ve orda gördüğüm bir kaç örnekle başladı bu serüven. O-bu-şu derken oğlumun odasının tamamı keçe süslerle doldu. 
Çok da güzel oldu :)



 Tiryakihobi'de ki  http://tiryakihobi.blogspot.com/2011/06/kece-boy-olcer.html bu boy ölçere bayılmıştım aslında ama bizim ki farklı olmalıydı..

Nasıl olmalı nasıl olmalı diye düşünürken şöyle yapsam-şu şuraya-bu buraya-buraya da şu derken ortaya bu çıktı..
Kılıç balığı (ki biz kendisine uzun burun diyoruz) Etka'nın boyunu işaretliyor:)
Cantimetrelerde kolay kesilebilirliği açısından renkli temizlik bezleri kullanıldı.
Rakamları da babamız hazırladı:)


Bu da karada-denizde-havada yaşayancanlılar panosu..


7 comments

25 Ekim 2012 00:17

merhabalar çalışmasını çok beğendim ellerinize sağlık bende kızım içn yapmak istiyorum. :) birde size birşey danışmak istiyorum bende kızım için bit blokg açtım ama pek anladığımız söylenemez bu blog işinden.yardımcı olursmusunuz.takipçileriniz nasıl oluşuyor ..

25 Ekim 2012 08:51

Blogumuzun teknik kısmı ile tamamen eşim ilgileniyor.
Kendi mesleği:)
Ama ben ona sorar ayrıntılarını yazarım.
Cok keyifli blog yazmak ,Yardımcı olmak isteriz tabi
Sevgiler

25 Ekim 2012 18:26

çok tşkederim.iyi bayramlar buda benim yapmaya çalışıtığım bloğum :) bakmak isterseniz buyrun..
http://azraecrin.blogspot.com/

25 Ekim 2012 19:30

Çok şirinmiş Ecrin,maşallah.
Bu arada eğer isterseniz eşim sitenizi düzenleyebileceğini söyledi. Anlatmak ona göre daha zormus:)))

25 Ekim 2012 23:08

Bloğunuzun yeni yüzü hayırlı olsun.
Ecrin'e bizden Bayram hediyesi olsun:)
Sevgiler!

25 Ekim 2012 23:21

burdaki yazınızı yeni gördüm kusurabakmayın çok sağolun ..etkada çok yakışlıklı maş.isminin anlamıda çok güzel..adıyla güzel yaşasın inş.fovori ismim oldu :)

26 Ekim 2012 04:26

Kıymetli görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
Her zaman beklerim
SiZede iyi bayramlar,sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca