Ses Keseleri ( Bean Bag )

Aslında çook uzun zaman önce yapmalıyım demiştim bu keseleri.
Ama unutmuştum. Ta ki bugün mom play everyday'de görene kadar. Etka'nın da uyuyor olması harekete geçirdi beni.. 
Geçen sene eşimin 'elbet bişeyler yaparsın' diye aldığı fileye benzer ama delikleri olmayan bu kumaş geldi aklıma. Ölçtüm,kestim,diktim..


Aslında dikişle gerçekten hiç aram yoktur. Benim hızımla ve Etka'nın uyandıktan sonra yemeğini  yedir biraz oyna derken tamamını bitirmek yaklaşık 2 saatimi aldı. 
8 parça kesmeme rağmen sabrım ancak 6 tanesini tamamlayacak kadar benimleydi.

 

Keselerin içine fasülye,nohut,pirinç,buğday,çekirdek ve küp şeker koyup sıkıca diktim.
Küp şekerden emin değilim kırılıp dökülmeye başlarsa köşesinden açıp değiştiririm artık..


Asıl olay Etka zannettiğimden çok daha fazla beğendi ve ilgilendi.
Dokundu,salladi,attı,tuttu,yuvarladı,savurdu..




Babası geldikten sonra basket oynadık. Önce bir sonra ikişer tane attı.
Daha sonra babası sepeti sağa-sola,yukari-aşağı hareket ettirdi. Yine içine atmasını istedik. Sepet hareket ederken içine denk getirmeye çalışması çook hoştu.




Bir saatten fazla çeşitli aşamalarda ve babamızın üretkenliği sonucu sıkılmadan ve gerçekten çok eğlenerek keseleriyle oynadı Etka.

4 comments

21 Ekim 2012 02:08

Gerçekten çok eğlenmiş.İlerde de doldur boşalt etkinliğinde çok seviyorlar baklagilleri.Her an hayatımızda olmaya devam edecekler:)

Adsız
21 Ekim 2012 04:51

Elinize saglik, cok guzel olmuslar. Siteniz cok guzelmis, takibe aldim. Gorusmek uzere

21 Ekim 2012 06:14

Evet biz nohutların parkelerde çıkardığı sese bayılıyoruz ailecek:)
boranın saglıgı nasil bu arada. İyidir umarım.

21 Ekim 2012 06:17

Momplayeveryday:) bende sizin siteyi çok beğendim İngilizce turkce olması ayrıca çok hoş.
Following de bir sıkıntı oldu galiba uğraştın ama takibe alamadım. Yine deniycem:))
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca