Trafik Halısı Yapıyoruz ! Pardon Kartonu - 1.GÜN

1.GÜN
Saat gece yarısına gelmek üzere, kulaklarımızın arkasına sıkıştırdığımız kalemleri arada bir elimize alıp sallıyor,
- hayır hayır, bir iki cm daha sola çekelim, biraz sağa kaydıralım, tamam şimdi oldu gibisinden şeyler söylüyoruz.


 Bir kaç gün öncesinde annemizle beraber pazardan bir tarafı kuşe kağıt vari beyaz diğer tarafı mat kahverengi  kalınca bir karton aldık, amacımız üzerine Etka ile rahatça araba sürebileceğimiz geniş yolları, kavşakları olan evinden okuluna, halı sahasından otoparkına tam teşekküllü bir kasaba çizmekti, kendimizi o kadar kaptırdık ki kasabanın yanından duble yol bile geçirdik :)
Hasılı kelam planlarımızı artık uygulamaya koyduk ve bugün birinci günümüz, önce kalemle çizmeye çalıştık ama işin zorluğu anlaşılınca ve annemizin kafası çok karışınca ipleri yapıştırarak kasabamızın çizimini tamamladık.
Artık 1,5 metre kare alana yayılmış bir kaç parsel boş arsamız ve birde büyük kavşağımız var.Arsaları kat karşılığı annemize devrettik :)


Faaliyetlerimiz şimdilik Etka'nın uyku saatlerinde oturma odamızdaki halının altında devam ediyor...
Nasip bakalım kaç gün sürecek bu hummalı çalışma merak ediyorum narıl bişey olacak, dayanamıyom himmed ağbey

Buraya Bi' Tık :))

4 comments

16 Ekim 2012 12:09

Ben de dün kardeşimin yaptığı benzer bir halıyı paylaştım bloğumda, ne tesadüf :) Sizinki kadar ayrıntılı değil tabii bizimki, uyduruktan ama idare ediyor :) Siz bitirin belki kopya çekeriz sonra sizden :) Sizin için bir ödül var bloğumda, almak için bekleniyorsunuz :)

16 Ekim 2012 13:32

Bloğunuza da yazdım.. Çook teşekkür ediyorum..Sabah sabah çok mutlu etti ödülüm beni:))
Bu arada Sizin halınızda pratik ve çok eğlenceli olmuş. Kardesinizi de tebrik ediyorum:)

4 Kasım 2012 16:31

Halınız bitmedi herhalde merak ettim:)

4 Kasım 2012 16:42

Bitmedi ne Yazık ki:( kaldım mı kalıyor böyle seyler. Bende iyice soğudum:(

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca