Meyve Suyu Kutusundan Labut (DIY)

Tatilde türkiyede babannesi ve dedesi bu oyunun orjinalini hediye etmişlerdi Etka'ya aslında ama buraya getirememiştik. 
Bu arada hazır meyve sularını hiç hazetmiyorum. Ama bayramdan dolayı olmalı ki bir günde yeter miktarda boş kutu birikti.Ve atmak hiç içimden gelmedi. 


Her derde deva renkli elişi kağıtlarıyla olabildiğince hızlı kaplayıp açık kalan Yerlerine gelişi güzel kesilmiş beyaz kareler yapıştırıp oyunumuzu hazırladık.
Küçük topla vurmaya çalıştık labutları bilindiği üzere.


Her düşen labuttan sonra rengini söyleyerek alkışladık. Hadi şimdi yeşili vuralım şimdi de sarıyı yönergeleriyle amaçlı oynamaya çalıştık. Enerji harcadık,heyecanlandık..
Şahsen geride labut dizici olarak oyunun bel kemiğini oluşturduğumu düşünüyorum:)


6 comments

Tuba
29 Ekim 2012 22:18

Canım benim, hem gayretinize hem evladınıza binlerce kez maşallah.
Çok beğendim sitenizi.
Takipteyim.

29 Ekim 2012 23:20

sevgili Tuba güzel ve samimi görüşlerin için çok teşekkür ederim,her zaman beklerim.
görüşmek üzere:)

31 Ekim 2012 03:07

Şöyle emek harcayıp aktivitelervhazırlıyosunuz ya bayılıyorum. Ben zaman yerine para harcıyorum maalesef. Çok oyuncak almasamda emeğim olsun isterdim. Bravo size.

31 Ekim 2012 22:32

Çok tesekkur ederim. Benim için de anne eli değmiş oyuncak başka.
Ama çok fazla zamanımı almıyor İnan oglum öğle uykusundayken en fazla 10-15 dk. Sonra heycanla uyanmasını bekliyorum:))

Adsız
13 Mart 2014 04:01

harika fikirler bunlar emeğinize sağlık oğlum 22 aylık bunu kesinlikle denemeliyiz.

16 Mart 2014 23:49

@Adsız Teşekkür ederiz, size deşimdiden iyi eğlenceler diliyoruz,sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca