Mis Tıytıl Mismis Tıytıl:))

Bugün Matematik günümüz.
Haftada iki gün matematik dersimiz var. 
Bir gün şekiller bir gün rakamları öğreniyoruz.


Geometrik şekillere Daire ile başlanmalı,biz de öyle yaptık.
Bir kaç zamandır daire ile uğraşıyoruz zaten.
Bugün ekstrasını yaptık :)


Farklı boyutlarda farklı renklerde dairelerle çeşitli oyunlar oynadık.
Etka'yı dairelerle süsledim :)
O da aynısını bana yaptı aslında ama fotoğraf çekemedik :))

Fasülye keselerinin üzerinde renklerine göre gruplandırdık.


Sevimli tırtılımızı yaptık :)
Gözlerini,antenlerini ve ağzını babamız yaptı :)
Uzuuuun tıytıl sevimli tıytıl yapyaklayımı yeme kıtıy kıtıy :)


12 comments

31 Ekim 2012 22:17

Bizde puzzle yaparak öğrendik çoğu şekili, denemek isterseniz http://emreylehayat.blogspot.com/2012/09/evde-puzzle-yapm.html

31 Ekim 2012 22:42

Magnet sekilleri yapmıştık bizde. Ama karışık bütün sekilleri vermiştim.
Sizinkinde küçük parmaklik kısımları çok tatlı.o kadarına sabredenim diye düşünüyorum.
Benim ki hemen yapıp bitecek olacak:))
Bizde Daireyle devam edeceğiz bakalim.
Sevgiler

1 Kasım 2012 20:23

Etka ne kadar güzel bir isim? Anlamı nedir?

1 Kasım 2012 20:38

Çok tesekkur ederim.
Etka'ninanlami: Allah korkusuyla günaha girmeyen,haramdan kaçınan,yaptıgı her işi Allah rızası için yapan demek.
Kuran'da leyl süresinde geçiyor,Hz.Ebubekir'in de lakaplarından biri.
Bizde oğlumuzun ismini çok ama çoook seviyoruz.
İnşallah adına yakışır yetistirebiliriz.
Sevgiler

1 Kasım 2012 20:42

Anlamı da çok güzelmiş
Amin inşallah adına yakışır, anne babasına yakışır şekilde büyür. Sağlıkla büyüsün.

1 Kasım 2012 22:18

Canım çok tesekkur ederim bu güzel dileklerin için.
İcimi aydınlattık çok saol

Etka'nın anlamı ne kadar güzelmiş. tırtılınız da pek sevimli. hem şekiller, hem büyüklükler, hem de renkler üzerine çok güzel bir çalışma olmuş.

2 Kasım 2012 01:22

Çok saol canım.hepsinden öte Etka en çok daireleri tekerlek yapıp yuvarlamayı sevdi:))

Adsız
30 Kasım 2012 03:44

o daireleri nelerle yaptınız?
sizden ricam aktivitelerinizin altına hangi materyallerri kullandığınızı yazabilirmisiniz..benim gibi ilk defa yapıcak olanlar için kolaylık olur..tabi size zahmet olmayacaksa

30 Kasım 2012 09:14

Daireleri farklı zamanlarda farklı oyunlar icin hazırlamıştım. Bir kısmı mıknatısı Magnet geometrik sekillerden,bir kısmı kart yiyen kutusundan kalanlar.
Magnetli olanları boş bir oyuncak kutusundan kesmiştim.
Kalın mukavvadan olanlarda var. Kesip elisi kagidi ile kaplamistim.Etrafını koli hangi ile çevriliyorum sağlam olsun diye.
Önerinizi de dikkate alacağım ins. Cok tesekkur ederim
Sevgiler

Adsız
4 Aralık 2012 04:45

çok teşekkür ederim,çok açıklayıcı yazmışsınız sağolun..oyunlarınızdan birkaçını oynadık oğlumla,çok zevk aldık...bende renkleri öğretmek için materyalleri hazırlamaya başladım..inşallah başarılı olabilirim..

4 Aralık 2012 17:28

Tabiki başarılı olursun. ben Çok fazla oyuncak satın alıp evi doldurmaktan yana değilim. Gelişimine katkı sağlayacağını düşündüğümüz şeyi evde ne varsa ( boş kutu, kağıt,şişe,kapak) kullanıp kendimiz yapmaya çalışıyoruz. Kendimizce basit olduğunu düşündüğümüzden okuyanlar için sıkıcı olmasın diye ayrıntılı yazmıyordum. İnşallah biraz daha detaylı yazayım:))
Eğlenmenize çok sevindim:) Oğlun kaç aylıktı canım,

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca