Tombalanın Etkaca'sı

Okul için oyuncak alışverişi yaparken bu torbayı bulmuştum
Dinazaro zaten ilk gördüğümde bayılmıştım
Sepette bütün peluş oyuncakların arasından bir tek başı görünüyordu :)
Etka sever diye almıştım,bir dönem Etkanın çoraplarına sahip çıktı
Sonra sürpriz torbamız oldu 

Bugün de tombala oyunumuzun baş kahramanı
Geometrik şekillerin büyüklüğüne göre bir şablon hazırladık

Etka da torbadan çıkan şekli şablonda yerine koydu
Her defasında bir heyecanla çekti
Hatta heyecandan çektiği bir şekle bakıp ,üçç...dedi (üçgenden vazgeçti) kaaa...dedi (kare olmadığına karar verdi) daireee (nihayet:)) ile noktayı koydu...
Yine de hem renkleri hem şekilleri tekrarladı
Basit bir eşleştirme oldu aslında ama torbdan çekme sırasında çok eğlendi
İşin özü de bu değil mi :)

16 comments

25 Şubat 2014 22:31

Torbaya da renkli düğmelere de bayıldım...Aferin Etkaya mutluluğu yüzüne yansımış maaşallah :)

26 Şubat 2014 04:05

çok güzel,çok eğlenmiş belli ki :)

26 Şubat 2014 05:04

benim gözüm hala torbada kaldı,ne hoş birşey o öyle:)tombala fikri de çok hoş pek eğlenceli görünüyor

26 Şubat 2014 22:13

Süper eşleştirme aktivitesi...bu akşam burada takılmam lazım canım...ateşe aktivite yapmak için:) fazla zor olmayanlarından:)))
Öperim ikinizi d

26 Şubat 2014 22:34

@bAhAr Teşekkür ederiz teyzesi, bizde sevdik bu torbadan çekme işini :)

26 Şubat 2014 22:35

@Şule YANIK teşekkür ederiz Canım,eğlendik hamdolsun:)

26 Şubat 2014 22:36

@gamze baltalı :)) çok şirin bakmış zurafa değilmi:)

26 Şubat 2014 22:50

@MÜGE KÖKLÜ ATİK :) hoşgeldin Müge, aradığını çabucak bulursun umarım. Hatta ararken aklına başka başka fikirler de gelir inşallah,size şimdiden iyi eğlenceler olsun :) Biz de Ateşi öpüyoruz Canım,sevgiler :)

Adsız
27 Şubat 2014 04:35

Ne guzel eglenmis..bu torbadan bulamam ama yapabilirim belki..oglumun suan ilgisini en cok ceken sey dinozorlar..hatta keceden dinozor sekillerini cizip torbadan cekip eslestiririz belki.. ne guzel fikir verdiniz..

Adsız
28 Şubat 2014 20:19

Keyifle oynasin etka insallah.. ama ben baska bi etkinlik icin tesekkur etmek istiyorum.. oğlumu sütten kestigimiz icin hergun bi faaliyet yapiyoruz.. daha once sizde gördüğüm moonsand i denedik bugun oyle eglendi oyle guzel vakit gecirdi ki butun stresini aldi resmen... cok sağolun
Muhammed in annesi

1 Mart 2014 16:29

Çok keyifli bir aktivite olmuş:)Ben de öyle poşet görsem almadan gecmezdim sen gibi
Sevgiler canım:)

2 Mart 2014 21:05

çok güzel olmuş bende düşünmüştüm. sadece şekiller değil.konuya uygun herşey için tombala oyunu yapılabilir. aldık yapılacaklara kaydettik. teşekkürler.

4 Mart 2014 18:25

@Adsız marifetli anne olunca daha neler neler çıkar ortaya eminim,size şimdiden iyi eğlenceler diliyoruz,sevgiler:)

4 Mart 2014 18:27

@Adsız çok sevindim,kolaylıkla atlatırsınız bu süreci inşallah,bizim de ufak bir katkımız olduysa ne mutlu :)çok eğleniyorlar gerçekten,biz çok oldu çıkarmadık hiç,bu ara Etkaya bir sürpriz yapsak fena olmaz :)

4 Mart 2014 18:28

@Tuğba Akkaya Maden değil mi ama, normal raflarda bile değildi ucuzlayıp sepete atılanlardan,zaten ne çıksa o sepetlerden çıkıyor:)

4 Mart 2014 18:29

@ESMA KOCA Evet her türlüsü yapılabilir, renk şekil sayı vs :) siz fikir biriktiriyorsunuz şimdiden ne güzel, büyüsün oynadığınız günlerde gelecek inşallah:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca