Ev Okulu Planı - Meslekler

Başladığım düzen öyle yada böyle sekteye uğradığı zaman bir daha toparlamam ne yazık ki zor oluyor
Ekimin sonunda Etka okula, ben çalışmaya başladığım için ev okulumuza zorunlu ara vermiştik.
Okul sadece çocuklar olduğunda çok güzeldi
Ama hesapta olmayan resmi aksaklıklar ve emeğime maddi-manevi kıymet verilmediğini düşünmem sebebiyle 2013'ün son günü,devam edemeyeceğimi belirtmiş ve ayrılmıştım.
Etka devam edecekti aslında ,ben de yıllardır yapmak istediğim çalışmalar üzerinde yoğunlaşacaktım.
Ama 2014'ün ilk haftası okulun da kapandığını öğrendik, ne yazık ki...

İlk günler Etkanın doğum günü telaşı ve hazırlıklarıyla geçti
Sonra ki bir kaç zaman Bişkek 'de okul arayışına girdik.
Yaş grubu uygun ve Türkçe eğitim veren bir yer zaten yok..
Bari sınıfında iletişim kurabileceği bir Türk olsun istedik, o da yok
Hadi neyse Hakan abisinin okuluna götürelim, orda yabancılık hissetmez dedik , orda da yer yok ...
Velhasıl kaldık Oğulcuk Kuzusuyla başbaşa :)
Geçtiğimiz hafta da yüksek lisans sınavlarım ve tez savunmam vardı.
Onları da atlattık, hamdolsun.

Artık kaldığımız yerden devam edelim dedik
Bu hafta için yazdığım planı yayınlamaya ancak fırsat bulabildim
Başladık ya , gerisi de gelir inşallah, yeter ki umut olsun...

8 comments

12 Şubat 2014 01:48

hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ...okul, çevrenizdeki öğrenciler için büyük şanstı aslında..sizin gibi bir öğretmenle olacakları için...demek ki kısmet değilmiş...etkayla bol etkinlikli günler...merakla ve takdirle takip ediyorum sizi ve oğulcuğunuzu...kayseriden sevgiler..

12 Şubat 2014 01:55

Her işte var bir hayır. Yüksek lisans konunuz nedir? sevgiler

12 Şubat 2014 17:34

hayırlısı olsun, senin gibi bir anne evde de en iyisini yapar, hatta yapıyor :) yüksek lisans yapman da süper bu arada :)

12 Şubat 2014 20:06

Bence iyi olmuş Etka için,ev okulunun da annesinin daha çok tadını çıkartabilecek. Ve tabii bizim için de: Çok ilham verici programınız!

12 Şubat 2014 21:48

@hilal yılmaz iyi niyetiniz ,güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, evet güzel de başlamıştık aslında, ben de montessori sistemini kullanacağım için çok heyecanlıydım ama dediğiniz gibi kısmet değilmiş..her zaman bekleriz,birgün Türkiye'ye dönüş yaparsak inşallah yaşamak istediğimiz şehir Kayseriye bizden de selamlar,sevgiler :)

12 Şubat 2014 22:10

@Nihal Baysal Koçer Aynen öyle Canım, bir kaç hayrını ilk haftalarda gördük bile hatta :) Yüksek lisans konum, Bilgisayar tabanlı bilişim sistemlerinin ilköğretimde kullanılmasının eğitim sürecine olumlu ve olumsuz etkileri idi :)

12 Şubat 2014 22:12

@emreyle hayat İnşallah öyledir İlknurcuğum, bazen hiçbirşeyi yetiştiremediğim zamanalarda, herşeyi öylece bırakıp bunalıma falan mı girsem acaba diye düşünmüyor değilim :)

12 Şubat 2014 22:19

@Asli Sümer Valla en nokta atışını yapmışsınız :) Gerçekten bizim aramız iyice bozulmuştu Etkayla, birbirimizi yıpratmaya başlamıştık :) Güzel yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim,sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca