Polis Amca Olduk :)

Geçtiğimiz Haftanın Planında da vardı polis amcalar ama yapamamıştık
Nihayet bugün gerçekleştirdik

Mavi fon kartonu ile Etka'nın başına uygun gelecek şekilde uzun bir dikdörtgen kestik
Ön tarafı içide yarım daire kisip içerden yapıştırdık
Yıldızı da babamız bilgisayardan çizdi kestik ön tarafına yapıştırdık

Polis amca olduk sırayla
Arabalarımızı takip ettik
Kırmızı ışık ihlali yapan arabaları durdurduk :)

Bol bol koştu Etka ,bundan dolayı oldukça mutluydu:)
Biz sevdik denemek isteyenler için basit bir kalıp çizdim ,iyi eğlenceler :)

8 comments

25 Şubat 2014 01:25

:) Etka çok tatlı

25 Şubat 2014 02:41

aaa bunu çok sevdim,Çok da yakışmış.Benim babam gibi olmuşsun Etkaa :)

25 Şubat 2014 03:50

çok güzel bir etkinlik olmuş

25 Şubat 2014 14:12

@Cicideko :)) Teşekkür ederiz Teyzesi ,ben de bazen oğlum yanaklarına bal mı sürdün,çok tatlı diye soruyorum, 'edet anne' diye cevap veriyor :)

25 Şubat 2014 14:18

@Şule YANIK :)) Teşekkür ederiz Teyzesi, bizim ailelerde hiç polis yok örnek veremedik Etkaya,şimdi Hale ablanın dedesi de polismiş diyorum, anlamsız bakıyor çocuk :))

25 Şubat 2014 14:20

@fikriye yılmaz haydaroğlu Teşekkür ederiz :)

25 Şubat 2014 20:28

maasallah polis yavrumuza. ellerinize saglik

26 Şubat 2014 04:04

@Etkaca
Bizde polis dayı üsteğmen olunca ben çok bahsetmesem de kız çocuğu diye hani.. onlar yine de evde biri polis olur biri asker arada oyun oynarlar öyle.Güleriz hallerine.Resimlerden etkileniyorlar her halde :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca