'Torun' Mode On :)

Etka çok yoğun bu aralar.
Malum dede babanne geldi
Her oyuncak gösterildi, arabalar tanıtıldı :)
Daha bir hareketli ama bir o kadar ilgiye doyan bir Etka koşturuyor evde
Bu hareketlilik bazen haddi aşıp şımarıklık boyutuna kaysa da toparlamaya çalışıyoruz :)
Mutlu ki ne mutlu Etka bey, şen kahkahaları, gözlerini kısıp gülmeleri, tüm ilgiyi sevgiyi üzerine çekme çabaları...
Hasıl-ı kelam Etkam, evlatlıktan çıktı torun moduna girdi :))
E evlat mutlu, anne musmutlu, planlı aktiviteler yapamıyoruz ama herkes halinden memnun gibi görünüyor.
Ben de buarada yoğun bir Ales hazırlık kampına girdim kendimce,sabah 11 akşam 4, üniversitenin kütüpanesinde ders çalışıyorum. Kütüphanede ki kalabalıkta tek ders çalışan benim, çocuklar kütüphaneyi kantinvari kullanıyorlar ilginçtir:)
Bizden haberler şimdilik böyle 

Yakın zamanda baharla yeşermiş, canlanmış ağaçlar ve tabi ki oyunlarımızla dönmek dileğiyle :)

Fotoğraf Alaarcha Milli Parkı yolundan

10 comments

4 Mart 2014 20:06

Ne mutlu size öyleyse :) Neşesi bol olsun kuzunun...
O nasıl güzel bir fotoğraf öyle, inşallah mart ayında ben de öyle bir manzara olur diye bekliyorum İstanbul'da :)

5 Mart 2014 03:28

Büyükler gelince çocuklar biraz değişiyor ama sonradan düzeliyorlar:)Mutluluğu farklı şekilde de tadıyorlar diyelim:)Etka'nın gözü aydın,manzara şahaneymiş,yeşermiş hali muhteşem olacak belli şimdiden,öptüm çok:)

çok güzel bir blog burası bayıldım..Fotoğraf şahane...takipteyim.Etkaya kocaman öpücükler,hep mutlu günler sizede Aleste başarılr..

6 Mart 2014 04:21

Etka'nın gözü aydın olsun. bırakın keyfini çıkarsın doya doya şımarsın. büyüklere şımarmanın tadı başka olur :) size de başarılar dilerim.

6 Mart 2014 22:26

@Esen Can Çok teşekkür ederiz, biz mart ayında artık yaprakları yeşillenmiş ağaçlar görmeyi diliyoruz, beyaz yetti bu sene gerçekten :)

6 Mart 2014 22:28

@tubanne Evet Tubacığım aynen öyle o kadar mutlu ki, evde halden hale giriyor resmen :)huy değitirmeden doysun karşılıksız sevgiye :)

6 Mart 2014 22:30

@bir meleğin günlüğü çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, içimizden geçenleri, evimizde kendi halimzide yaptıklarımızı oğlumuz için biriktiriyoruz, her zaman bekleriz, sevgiler :)

6 Mart 2014 22:31

@ESMA KOCA gerçekten öyle galiba,çocuk bir başka mutlu son günlerde :))

8 Mart 2014 22:48

umarım sınavın iyi geçer
ales düşündüğüne göre türkiyeye dönmeyi mi düşünüyorsun

8 Mart 2014 23:01

@Nihal Baysal Koçer ben Türkiye'ye dönmeyi herzaman düünüyorum ama bakalım Ya Nasip :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca