Roket Kahvaltı Tabağı

Böyle eğlenceli tabaklar hazırlamak sabır gerektiriyormuş velhasıl :)
Tubacığım seni andım her aşamasında ve sabrına hayran kaldım :))
Görsellikten çok lezzetten ve pratik olandan yana taraf tutan ben için fazla uğraştırıcı,
Ama çook keyifiymiş , ortaya çıkan bu güzellik için fıtrat zorlanabilir bence :)

Ucu hafif sivri her oyuncağı roket yapan Etka'ya güzel bir sürpriz oldu
Tabağı görünce ,başını hafif öne eğip,gözlerini açıp 'ffaaaayyyyyyy' dedi :)))

Ana malzeme omlet. 
Roket olacak şekilde parçalar kesip kat arasına tahin-pekmez sürdüm
Yan kanatların üzerine erik marmelatı ile kapladım
Alt tabanı beyaz peynir
Pencereleri zeytin

Etka görüntüyü çok sevdi
Bende hazırlama işini :)
Farklı temalarda eğlenceli tabaklar devam edecek gibi görünüyor...
Bugün akşam Hakan bizdeydi,Etka bol bol oynadı Hakan abisi ile. Diğer roket oyunlarımız da yarına kaldı :)


20 comments

16 Şubat 2014 01:22

ne kadar güzel olmuş çok güzel

16 Şubat 2014 01:45

Evet Canım çok güzel.İlki böyle ise diğerlerini düşünemiyorum..Afiyetler olsun...

16 Şubat 2014 02:44

Bize de zamaninda böyle yapsalar yemek secmezdik belki :)
Nasıl da boncuk boncuk bakıyor tabağına :)

16 Şubat 2014 02:58

Süper olmuş canım,tesadüf bu ya bugün nette roket-uzay temaı doğumgünlerine bakıyordum:)Devamını bekliyorum:)

16 Şubat 2014 04:12

Canım yorumuna çok güldüm ama dediğin gibi sabır istiyor gerçekten.Bıdık bıdık birşeylerle uğraşıyorsun bir taraftan hem renk tutsun hem tat tutsun hem de araya yemediği birşeyi de sokuşturayım diye uğraşıyorsun.Tüm bunları yaparken de beben aç beklediği için hızlı olman gerekiyor hatta kendi kahvaltınızı da hazırlamanız gerekiyor.
Eğer ki severlerse herşeye değiyor işte
Mesela ben bu sabah niyetlendim ama tabağı yarıda verdim artık Doruk'un açlığına dayanamayıp :))
Sizin roketiniz de çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

16 Şubat 2014 06:07

süper ellerinize sağlık

16 Şubat 2014 08:46

Hacercim süpersin valla.Gerçekten tabağın hazırlanışı epey emek istiyor bu her şekilde belli oluyor zaten :) Ama olsun her şey Etka için dii mii :) süper Anne, ellerine emeklerine sağlık...

16 Şubat 2014 13:46

@Nihal Baysal Koçer Teşekkür ederiz Nihalciğim :)

16 Şubat 2014 13:48

@bAhAr :)) belki de ilk olduğu için uğraştım,nasıl olsa bir daha yapmam diye mi düşündüm acaba :) beğenmene sevindim Canım, sevgiler..

16 Şubat 2014 13:50

@Nesrin Belki de :) Ama biz ne bulsak yerdik ya, şimdi biz bu kadar uğraşıyoruz diye mi iştahsız çocuklar acaba , yesinler diye bi takla atmadığımız kaldı :)

16 Şubat 2014 13:55

@tubanne Şimdiden 3 yaş doğum günü hazırlıklarına mı başladın yoksa Tubacığım:) devamı gelecek galiba , bende kahvaltı tabakları bakar oldum :))

16 Şubat 2014 14:00

@Tuğba Akkaya Maden Aynen öyle,her detayı düşünmeye çalışoyorsun, resim yapmak gibi aslında :)hazırlarken bir daha yapmam galiba diye düşünüyordum ama Etkanın gözlerini açıp faaayyyy:) demesi beni, yeni tabaklar konusunda araştırmalara bile sürükledi :))

16 Şubat 2014 14:00

@fikriye yılmaz haydaroğlu Çok teşekkür ederiz Teyzesi,sevgiler :)

16 Şubat 2014 14:03

@Şule YANIK Evet en çok da yıldızların kesimi kafamı çok karıştırmıştı :)beğenmene sevindim Canım,süper değil de Anne olmaya çalışıyorum diyelim :) görüşmek üzere,sevgiler..

16 Şubat 2014 18:01

:)))Evet.)Beni de özendirdin,bu kahvaltı işine:)

16 Şubat 2014 18:03

Canım yıldızı ve ayı nasıl yaptın?

16 Şubat 2014 19:01

@tubanne :)) sana sabır ve kolaylıklar diliyorum öyleyse Canım, Ege'ye de afiyet şifa olsun:))

16 Şubat 2014 19:03

@tubanne Havuçları ince daire şeklinde kestim önce, sonra yıldız gibi kesmeye çalıştım, kalemle çizmek yada makasla kesmek kadar kolay olmadı :)

18 Şubat 2014 23:02

bayıldımmm,çok iştah açıcı görünüyor:)

18 Şubat 2014 23:13

@gamze baltalı Teşekkür ederiz Canım,ama hiçbir görüntü Etka^da o etkiyi oluşturamıyor ne yazık ki ,doğuştan iştahsız bir çocuk, son zamanlarda bir kaç defa acıktım dedi de ne kadar sevindim anlatamam :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca